گزینه جدید سرمربیگری اسپانیا مشخص شد

گزینه جدید سرمربیگری اسپانیا مشخص شد

سایت رسمی فوتبالی - اسپانیا روز قبل از آغاز جام جهانی لوپتگی را از این تیم اخراج کرد و فرناندو هیروو هدایت این تیم را در روسیه بر عهده گرفت.او قصد ندارد روی نیمکت این تیم بماند و اسپانیا در حال جست و جو برای انتخاب سرمربی جدید خود است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مارتینز در حال حاضر سرمربی بلژیک است و تا دو سال بعد از جام جهانی نیز با این تیم قرارداد دارد.او شیاطین سرخ را به عنوان صدرنشین گروه جی به جمع 16 تیم پایانی رسانده و در این مرحله نیز با ژاپن رو در رو می شوند.اسپانیا نیز به یک هشتم رسیده و باید با روسیه میزبان دیدار کند.

اما به گزارش دیلی میرر مارتیز گزینه اصلی سرمربیگری اسپانیا است و این می تواند همه چیز را در این رقابت ها تغییر دهد.مارتینز 44 ساله اسپانیایی است و در کاتالونیا به دنیا آمده و بزرگ شده است اما هرگز در خانه سرمربیگری نکرده است.هافبک سابق ساراگوسا  تمام دوران مربیگری خود را در انگلیس گذراند و هدایت سوانسی، ویگان و اورتون را بر عهده داشت. 

او از سال 2016 سرمربی بلژیک است و تا به حال در 23 بازی تنها یک شکست را تجربه کرده است.مارتینز تنها گزینه فدراسیون فوتبال اسپانیا نیست و به نظر می رسد تنها یکی از چندین نامی باشد که در این فهرست حضور دارد.ویسنته دل بوسکه می تواند دوباره به این نیمکت برگردد و لوییس انریکه نیز یکی از گزینه های محتمل است.