بازیکنی که مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته بود، دو جلسه محروم شد!

بازیکنی که مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته بود، دو جلسه محروم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - شیخ سار دروازه بان رایو ماخاداهوندا دو جلسه محروم شد!

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان با هوادار باشگاه رقیب یعنی سستائو ریور که به او توهین نژادپرستانه کرده بود، درگیر شده بود. باشگاه رایو ماخاداهوندا که به خاطر این اتفاق از زمین خارج شده بود هم با نتیجه سه بر صفر، بازنده اعلام شد. 

در ساعات اخیر بسیاری از افراد از  تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد محرومیت شیخ سار انتقاد کرده بودند چرا که معتقد بودند که چنین تصمیمی به این معنی است که نژادپرست ها پیروز می شوند اما در هر صورت کمیته انضباطی تصمیم گرفت که این بازیکن را محروم کند. 

شیخ سار در بازی سستائو و رایو ماخاداهوندا به خاطر درگیری با هوادارانی که به او توهین نژادپرستانه کردند، توسط داور اخراج شد و تیمش نیز در حمایت از او از زمین خارج شد. از سویی باشگاه سستائو نیز با جریمه ای شش هزار یورویی و محرومیت از حضور تماشاگران در دو بازی آینده، محکوم شد.

هواداران سستائو در پشت دروازه شعارهایی نظیر "تو یک میمون لعنتی هستی" و "تو یک سیاه آشغالی" را به شیخ سار می دادند. دروازه بان سنگالی نیز عصبانی شد و با آنها درگیر شد که با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. هم تیمی هایش هم در حمایت از او از زمین خارج شدند تا بازی لغو شود. 

4125