رسمی؛ لیگ اسپانیا تا 15 فروردین تعطیل شد

رسمی؛ لیگ اسپانیا تا 15 فروردین تعطیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا بازیهای لالیگا حداقل برای دو هفته تعطیل خواهد بود و بدین ترتیب حداقل تا روز 15 فروردین خبری از بازیهای لیگ اسپانیا نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در پی شیوع ویروس کرونا و مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید که به قرنطینه شدن کل اعضای این باشگاه منجر شده است، لالیگا تصمیم گرفت که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کووید - 19 همه بازیهای لالیگا را لغو کند و بدین ترتیب دو هفته آینده لالیگا برگزار نمی شود و لیگ اسپانیا هم مثل لیگ ایتالیا تعطیل خواهد شد.

قرار است که پس از پایان قرنطینه باشگاه هایی که تحت تاثیر ویروس کرونا هستند دوباره در مورد شرایط و برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم گیری شود. 

صبح امروز مسئولان سازمان لیگ اسپانیا با مسئولان سازمان ورزش، فدراسیون فوتبال و اتحادیه بازیکنان جلسه داشتند و در نهایت قرار شد که مسابقات لالیگا لغو شود. پیش از این قرار بود که مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود اما در نهایت رای به لغو مسابقات داده شد.

حالا باید دید که بازیهای هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود یا نه. به نظر می رسد که لغو بازی یووه و لیون به علت مثبت شدن تست کرونای روگانی قطعی باشد.