رسمی؛ لیگ اسپانیا حداقل تا 15 فروردین بدون تماشاگر

رسمی؛ لیگ اسپانیا حداقل تا 15 فروردین بدون تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی - سازمان لیگ رسما اعلام کرد که بازیهای لالیگا و لیگ دسته دوی اسپانیا در دو هفته آینده بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. بدین ترتیب از روز جمعه که رئال مادرید و ایبار در برنابئو به مصاف هم می روند تا حداقل 15 فروردین خبری از حضور تماشاگران در بازیهای لالیگا نخواهد بود. دربی اندلوس میان بتیس و سویا نیز یکی از بازیهای بدون تماشاگر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لالیگا اعلام کرد که بر اساس اخبار و اطلاعاتی که از وزارت بهداشت اسپانیا گرفته شده است، برگزاری بازیها با تماشاگر ممنوع است. در ساعات اخیر پس از جلساتی که برگزار شد در نهایت تصمیم گرفته شد که برای جلوگیری از شیوع کرونا بازیهای لالیگا بدون تماشاگر برگزار شوند.

در فاصله یازده بازی مانده به پایان لیگ دسته اول و دوم اسپانیا ، کمیته مسابقات سخت در تلاش است تا جلوی لغو بازیها را بگیرد. لالیگا در تلاش است تا بازیها بدون تماشاگر برگزار شوند.

پیش از این لیگ فرانسه اعلام کرده که مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شوند و برگزاری فوتبال در ایتالیا کلا لغو شده است. احتمال برگزاری بدون تماشاگر بازیها در لیگ آلمان نیز زیاد است چرا که دبیرکل فدراسیون فوتبال آلمان این خبر را تائید کرده است.