عکس؛ جشن خیابانی تیمی که قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

عکس؛ جشن خیابانی تیمی که قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیک بیلبائو در این فصل از رقابت ها توانست قهرمان جام حذفی اسپانیا شود و به این ترتیب این جام را پس از سال ها به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، اتلتیک بیلبائو با هدایت ارنستو والورده که سرمربی سابق بارسلونا بوده است، توانست پس از چهل سال فاتح کوپا دل ری شود. اتلتیک بیلبائو برای قهرمان شدن در جام حذفی اسپانیا توانست از سد آلاوز، بارسلونا و اتلتیکو مادرید بگذرد. اتلتیک بیلبائو در فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا موفق شد مایورکا را در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو شکست بدهد و این جام را به دست بیاورد.

بازیکنان و اعضای تیم اتلتیک بیلبائو به همراه ارنستو والورده یک جشن خیابانی در ایالت باسک در اسپانیا برگزار کردند و به این ترتیب قهرمان شدن در این جام را به همراه هواداران خود جشن گرفتند. هواداران اتلتیک بیلبائو مدت زیادی را برای این لحظات صبر کرده بودند و اکنون خوشحالی خود را در خیابان ها ابراز کردند.

اتلتیک بیلبائو در این فصل از رقابت های لالیگای اسپانیا در رده پنجم قرار دارد و تلاش می کند که در میان چهار تیم اول قرار بگیرد تا بتواند سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

1471