عکسی جالب از کودکی دو برادری که قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند

عکسی جالب از کودکی دو برادری که قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اتلتیک بیلبائو و مایورکا در فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیک بیلبائو موفق شد در ضربات پنالتی مایورکا را شکست بدهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد. یکی از نکته های جالب این بازی حضور اینیاکی ویلیامز و نیکو ویلیامز در ترکیب اتلتیک بیلبائو بود. این دو بازیکن که دو برادر هستند در کنار هم توانستند این قهرمانی را به دست بیاورند و با هم با جام حذفی اسپانیا عکس یادگاری گرفتند.

این دو بازیکن اصالتی غنایی دارند البته نیکو ویلیامز تصمیم گرفته است که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند اما اینیاکی ویلیامز برای تیم ملی غنا بازی می کند. به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری جالب از کودکی این دو بازیکن وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. آن ها توانستند رویای بزرگی را به واقعیت تبدیل کنند و اتلتیک بیلبائو پس از چهل سال توانست این جام را به دست بیاورد و قهرمانی را در رقابت های کوپا دل ری تجربه کند.

1470