این سه بازیکن انگلیس را قهرمان جام جهانی می‌کنند؟

این سه بازیکن انگلیس را قهرمان جام جهانی می‌کنند؟

سایت رسمی فوتبالی - عملکرد انگلیس تا به حال در جام جهانی 2018 بسیار تاثیرگذار بوده است. آنها در دو بازی اول خود برابر پاناما و تونس 8 گل به ثمر رسانده اند. این تعداد گل به اندازه تعداد گل های ده بازی قبلی در جام های جهانی پیش از روسیه است. 

به گزارش فوتبالی، این آمار نشان می دهد که انگلیس تا به حال چقدر خوب در این رقابت ها کار کرده است. گرت ساوت گیت سیستم تهاجمی جدیدی را برای تیم انتخاب کرده که به خوبی جواب داده است.

هرچند که ایراداتی هم درترکیب وجود دارد. ممکن بود این ایرادات در بازی اول برابر تونس آزاردهنده باشد اما گل دقایق آخر هری کین آنها را از این مهلکه نجات داد.

انگلیس بازی را در اختیار دارد و فوتبال جذابی را به نمایش می گذارد. اما زدن ضربه آخر خصوصا توسط ژسه لینگارد و رحیم استرلینگ یکی از مشکلات این تیم است. سه شیرها در دیدار برابر پاناما بسیار بهتر شده و توانستند قبل از سوت پایان نیمه اول 5 گل به ثمر برسانند. 

سیستم استفاده از بال های عقب بسیار برای انگلیس کاربردی بوده است اما شاید برای آمادگی در رویارویی با حریفی قوی تر نیاز به اصلاحاتی داشته باشد. کایل واکر باید بیشتر در پست خودش به عنوان دفاع راست در سیستم سه نفره ساوت گیت جا بیفتد.

انگلیس باید دفاع منسجم تری داشته باشد اما ساختار کلی تیم بسیار خوب است.

چند بازیکن کلیدی هستند که تا به حال تاثیر بسیاری در جام جهانی داشته اند. این سه بازیکن مهمترین نقش را در موفقیت های آتی تیم ملی انگلیس در جام جهانی روسیه 2018 خواهند داشت.

3. جردن هندرسون

سیستم انگلیس این قابلیت را به بازیکنان مختلف داده تا بتوانند حرکات تهاجمی داشته باشند. به دلیل شکل و توازن تیم، بعضی بازیکنان باید در دفاع باقی بمانند. دفاع آنها قوی ترین دفاع جهان نیست و باید در برابر آن محافظت بیشتری صورت بگیرد.

جردن هندرسون به خوبی در این پست عمل می کند. او تبدیل به بازیکنی موثر برای باشگاه و تیم ملی شده است. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا کاپیتان لیورپول بود و نفر وسط خط میانی سه نفره است. 

هندرسون توپ را نگه می دارد و به آسانی تصاحب توپ را در زمین به گردش در  می آورد. کار او ماندن در عقب زمین و کمک به دفاع در زمانی است که بازیکنان در حال حمله هستند. دله علی، همبازی او در خط هافبک، یکی از تهدیدهای انگلیس است و اجازه دارد تا در زمان حمله به جلو برود چرا که پوشش کافی از سوی کاپیتان لیورپول در عقب زمین وجود دارد.

هندرسون همچنین می تواند با ارسال های توپ های و تعویض منطقه بازی به مهاجمان کمک کند. دقت ارسال این توپ ها مانند استیون جرارد است. او در کنار کایل واکر و هری مگویر مسئولیت آغاز حمله برای سه شیرها را بر عهده دارد. 

انتقادات ناعادلانه زیادی از هندرسون به دلیل سبک بازی او می شود. بیشتر این انتقادات به دلیل تداوم تصاحب توپ با پاس های عرضی بیش از حد است. اما این کاری است که او باید انجام دهد. نگه داشتن توپ و ارسال آن به جلو در صورت یافتن راه کاری است که او موظف است انجام دهد. 

پست او، پست بسیار سختی است و هندرسون چه در لیورپول و چه در انگلیس به خوبی از عهده آن بر می آید. او بازیکنی است که دردفاع می ماند و به سایرین اجازه می دهد تا در حمله شرکت کنند. او همچنین شم گلزنی خوبی هم دارد.

2. کایرن تریپیر

بعضی از مهمترین بازیکنان امسال انگلیس بال های عقب هستند. آنها بازیکنانی هستند که طول زمین را طی می کنند تا به موفقیت تیم در حمله و دفاع کمک کند.

اشلی یانگ چنین کاری انجام می دهد اما انگلیس به بازیکنان دیگری در این زمینه نیز نیاز دارد. دنی رز عملکرد بهتری برای آنها در بازی های بزرگ داشته است. از سوی دیگر کایرن تریپیر تا به حال نمایشی عالی برای سه شیرها در جام جهانی داشته است.

او سرعت، هوش دفاعی و قدرت حمله دارند که تمام چیزهایی است که می توان از یک بال عقب خواست.

بازیکن سابق برنلی توانست پست دفاع راست تاتنهام را بعد از رفتن کایل واکر به منچسترسیتی از آن خود کند. او تا به حال عالی عمل کرده و قصد دارد به این روند ادامه دهد. 

او در این پست ها به راحتی بازی می کند و به راحتی نیز در طول زمین حرکت می کند. این به انگلیس کمک می کند تا در برنامه های تهاجمی دست بازتری داشته باشد. تریپیر و یانگ هر دو به پاس دهنده های بی نظیری هستند و بیشتر وقت ها توپ را هم به خوبی دریافت می کنند.

شاید سهم مهمی از تیم انگلیس در جام جهانی امسال بر دوش تریپیر باشد. او مسئولیت ارسال کرنرها و ضربات آزاد را دارد و تا به حال عملکرد خوبی در این موارد داشته است. 

نمایش خوب او یکی از ارکان اصلی موفقیت انگلیس در دو بازی اول خود در این رقابت ها بوده است. سه گل به ثمر رسیده از روی ارسال های کرنر این بازیکن بوده است. حضور بازیکنانی چون جان استونز، هری کین و هری گویر درصد موفقیت او را افزایش می دهد. بدون شک او تا به اینجا کار فوق العاده ای برای سه شیرها انجام داده است.

1 . هری کین

شاید معتقد باشید که رحیم استرلینگ و ژسه لینگارد نقش موثرتری در سیستم خلق موقعیت انگلیس دارند چرا که آنها مسئول ایجاد خطر روی دروازه ها هستند. اما این موقعیت ها باید توسط کسی به گل تبدیل شوند.

اکثر مواقع این هری کین است که ضربه آخر را به توپ می زند. او در محوطه جریمه بسیار خطرناک است و تنها به لمس کوچکی از توپ نیاز دارد تا آن را وارد دروازه کند. او همیشه در موقعیت های خوبی حاضر است به هم تیمی هایش کمک می کند به راحتی او را پیدا کنند. کین سالها این کار را انجام داده و سرانجام در خط حمله انگلیس است.

او پیش از این تاثیر خود را در روسیه گذاشته است. گل حیاتی او در دقایق آخر در برابر تونس که انگلیس را از تساوی نجات داد و هت تریک او در برابر پاناما در دیداری که با نتیجه 6 – 1 به پایان رسید، بیانگر همین موضوع است.

او دو ضربه پنالتی ماهرانه زد و ضربه کایرن تریپیر نیز به پای او برخورد کرد. این دقیقا کاری است که هری کین باید در روسیه انجام دهد. او باید وظایف کاپیتانی را در زمین انجام دهد و قهرمان آنها باشد.کین حالا با 5 گل زده بهترین گلزن جام جهانی است.

از سال 2014 – 2015 تا به حال کین عملکرد درخشانی در برابر دروازه داشته است. او در حال حاضر بهترین مهاجم لیگ برتر است و بعد از محمد صلاح در رده دوم بهترین گلزنان این لیگ ایستاد.

مهاجم تاتنهام به خوبی انگلیس را هدایت می کند و موثرترین بازیکن آنهاست. او کلید هر موفقیتی است که سه شیرها از این پس به دست بیاورند.

بعد از ترک لیگ برتر با سبدی پر از گل، کین می خواهد که در رده ملی هم بدرخشد و کشورش را سربلند کند.

اگر هری کین بتواند همینطور به گلزنی خود ادامه دهد، شاید فوتبال این بار به خانه برگردد.