10 اتفاقی که با قهرمانی انگلیس در جام جهانی رخ می‌دهد!

10 اتفاقی که با قهرمانی انگلیس در جام جهانی رخ می‌دهد!

سایت رسمی فوتبالی - انگلیس خیلی زود به یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی در روسیه تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا نیز مانند آلمان و آرژانتین از دور این رقابت ها حذف شد تا راه برای قهرمانی انگلیس هموارتر شود.حالا هیچ یک از قهرمان های قبلی جام جهانی در مسیر رسیدن شاگردان ساوت گیت به فینال لوژنیکی در 24 تیر ماه قرار ندارد.

حالا قطعا یکی از تیم های انگلیس، کلمبیا، سوئد، سوییس، کرواسی یا روسیه در فینال این رقابت ها حاضر خواهند بود.انگلیس روز سه شنبه در مرحله یک هشتم به مصاف کلمبیا می رود و برنده این دیدار باید در یک چهارم در برابر برنده سوییس و سوئد قرار بگیرد.

حس برگشتن فوتبال به خانه بعد از قهرمانی 1966 در ویمبلی برای هواداران بسیار لذت بخش است.ما اتفاقاتی را که در صورت بالا بردن جام توسط هری کین در انتهای این ماه رخ می دهد، بررسی خواهیم کرد.

اعلام تعطیل عمومی

امیلی تورنبری، نماینده حزب کارگر در مجلس، اعلام کرده که در صورت پیروزی انگلیس در فینال این رقابت ها یک روز تعطیل عمومی اعلام خواهد شد.فینال جام جهانی در عصر روز یکشنبه برگزار می شود و اگر انگلیس قهرمان بشود جشن و شادی تا نیمه های شب ادامه دارد.بنابراین صبح دوشنبه بدون شک مردم با محل کار خود تماس می گیرند و درخواست مرخصی می کنند.اعلام تعطیل عمومی از سوی ترزا می می تواند بهترین گزینه باشد.

رژه با اتوبوس بدون سقف

حدود 750 هزار نفر از مردم انگلیس برای استقبال از قهرمانان راگبی این کشور که موفق شدند بودن مدال طلای جام جهانی راگبی را در استرالیا به دست بیاورند در خیابان آکسفورد، پیکادیلی و میدان ترافالگار تجمع کردند.انتظار می رود که در صورت قهرمانی تیم ساوت گیت جمعیت بیشتری به استقبال آنها بیاید و در خیابان های لندن جشن بگیرد. ملکه نیز جشنی برای تیم در کاخ باکینگهام ترتیب خواهد داد.

آتش بازی در لندن

یک آتش بازی بزرگ در ریور تامس بعد از قهرمانی برگزار می شود.هر شب سال نو این اتفاق رخ می دهد پس چرا در جشن قهرمانی انگلیس در جام جهانی این اتفاق نیفتد؟انگلیس جام جهانی را با شش گل در برابر پاناما به آتش کشید بنابراین این امر چندان دور از انتظار نیست.

اعطای لقب سر به گرت و هری

سالها قبل وقتی شوالیه های انگلیسی از جام وب الیس بازگشتند، لقب های بسیاری به آنها اهدا شد.به نظر می رسد اگر این بازیکنان نیز بتوانند در جام جهانی و قهرمانی در روسیه موفق باشند، ملکه به آنها نیز القابی را اهدا کند.کاپیتان هری کین و گرت ساوت گیت، سرمربی این تیم، می توانند به لقب سر دست پیدا کنند.

مجسمه

مجسمه بابی مور افسانه ای، کاپیتان تیم ملی انگلیس که موفق شد قهرمان جام جهانی 1966 شود بیرون ورزشگاه ویمبلی به چشم می خورد.می توان حدس زد که در صورت قهرمانی دوباره این تیم مجسمه هری کین نیز در کنار او قرار بگیرد.

لینه کر با مایو

همه به یاد می آورند که گری لینه کر روز قهرمانی لستر سیتی در لیگ برتر با لباس زیر در استودیو حاضر شد.لینه کر هرگز تصور نمی کرد که با چنین لباسی در برابر دوربین قرار بگیرد اما روباه ها توانستند با هدایت کلودیو رانیری یکی از بزرگترین شگفتی های دنیای فوتبال را رقم بزنند.وقتی از او پرسیده شد که در صورت قهرمانی انگلیس در جام جهانی چه واکنشی خواهد  داشت گفت که ممکن است مانند دفعه قبل با یک مایو مقابل دوربین بیاید.

نام نوزادان

هری، ژسه، گرت، روبن...ممکن است نام های این بازیکنان و سایر بازیکنان دو تیم از محبوبیت بسیار زیادی در بین نام های کودکان سال آینده برخوردار شوند.ممکن است تعداد بچه هایی که در آوریل سال آینده به دنیا می آیند نیز بیشتر از حالت عادی باشد!

تمبر یادبود

چاپ اسکناس های بانکی شاید چندان محتمل نباشد اما بدون شک انتشار تمبر یادبود برای این تیم چندان دور از انتظار نیست.قهرمانان انگلیس ممکن است برای مدتی بعد از به دست آوردن این قهرمانی جایگزین تصویر ملکه در پست بشوند.

طاق طلایی ویمبلی

قهرمانان المپیک بریتانیای کبیر بعد از موفقیت خیره کننده در تابستان 2012 با بسته های طلایی در شهرهای خود روبرو شدند.یکی از راه های جشن گرفتن این پیروزی می تواند طلایی کردن طاق ویمبلی باشد.این طاق در سال های متفاوت رنگ های متنوعی داشته اما تنها یک رنگ می تواند به قهرمانی سه شیرها در روسیه اشاره داشته باشد.پیام هایی نیز می توانند برای تبریک به این بازیکنان در مقابل استادیوم نوشته شوند.

کمبود نوشیدنی در کافه ها

مردم انگلیس بی اندازه در انتظار دیدن انگلیس در فینال جام جهانی هستند. تا همین جای مسابقات نیز نوشیدنی ها در بعضی از کافه ها به اتمام رسیده و احتمالا اگر انگلیس به فینال برسد، تمام کافه ها به خشکی می رسند!سرانه مصرف نوشیدنی در این کشور بسیار بالا رفته و با راه افتادن موجی از لذت و خوشحالی در کشور چندان شوکه کننده نخواهد بود.