نظر فردیناند در مورد پیروزی سخت انگلیس مقابل تونس

نظر فردیناند در مورد پیروزی سخت انگلیس مقابل تونس

سایت رسمی فوتبالی - انگلیس اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 را با پیروزی آغازکرد اما آنها این برد را به سختی به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، دیدار برابر تونس شب آسانی برای تیم گرت ساوت گیت نبود اما تنها چیزی که اهمیت داشت 3 امتیاز بود و این همان چیزی بود که آنها به دست آوردند.

سه شیرها بازی را فوق العاده شروع کردند و می توانستند پیش از گل هری کین نیز دروازه تونس را باز کنند. اما در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد.

کایل واکر یک پنالتی بی دلیل تقدیم به تونس کرد و انگلیس و هری کین نیز نتوانستند از ضربات آزاد استفاده لازم را ببرند.

هرچه زمان می گذشت به نظر می رسید که شاهد یک عملکرد معمول دیگر از تیم ملی انگلیس در مسابقات بزرگ هستیم.

اما کین بار دیگر در دقیقه 91 توانست با گل خود یک پیروزی سخت را برای انگلیس به ارمغان بیاورد.

با توجه به اینکه پاناما حریف بعدی آنها در مرحله گروهی هست می توان گفت با این پیروزی سعود به یک هشتم تقریبا نهایی شد.

اما نظر آنها درباره 90 دقیقه فوتبالی که دیدند، چه بود؟مطمئنا آنها یک پیروزی راحت را ترجیح می دادند.هرچند ریو فردیناند نظر صادقانه خود درباره عملکرد انگلیس را توییت کرد و پیامی برای هواداران داشت.

او نوشت: " مثبت برای ادامه... بازی با نهایت سرعت... پرسینگ بدون توپ برای بازپس گیری سریع توپ... رهایی هافبک ها برای فرارپشت مهاجمان... بازی برجسته در 25 دقیقه اول و قالب بازی که به این بازیکنان می آمد. "

ریو حرف های خوبی زد.در 25 دقیقه ابتدایی بازی انگلیس بی نظیر بود.جسه لینگارد موقعیت های پرتعدادی داشت که می توانست انگلیس را خیلی زودتر و با اختلاف بیشتر پیش بیاندازد اما در استفاده از آنها ناتوان ماند.

همچنین تصمیم واکر برای ضربه زدن به فخرالدین بن یوسف انگلیس را دوباره به دردسر انداخت.در نهایت این کاپیتان کین بود که بازی را نجات داد.