خاطره فردیناند از جام جهانی: اشک می‌ریختیم و در یک‌قدمی مرگ بودیم

خاطره فردیناند از جام جهانی: اشک می‌ریختیم و در یک‌قدمی مرگ بودیم

پایگاه خبری فوتبالی – ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی انگلیس خاطره جالبی از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ تعریف کرده. از هواپیمایی که در حال سقوط بود و همه بازیکنان به شدت در هواپیما ترسیده بودند.

به گزارش فوتبالی، فردیناند در گفت و گو با سان گفته: تازه از مسابقات حذف شده بودیم. در یک چهارم نهایی مقابل پرتغال شکست خوردیم و بدترین پروازی که تصور می‌کنید را داشتیم. آب و هوا بسیار بد بود و همه فکر می‌کردند قرار است سقوط کنیم. همه گریه می‌کردیم.

فردیناند در ادامه افزود:  کنار وین رونی و استیون جرارد نشسته بودم و همسران آن‌ها مشغول فریاد کشیدن بودند. نوعی آشوب در سطحی بالا بود. از نظر ذهنی همه درگیر بودند و چمدان‌ها در هواپیما افتاده بوند. هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی می‌افتد. پیش خودم فکر کردم همه چیز تمام شده و به مهماندار نگاه کردم. همیشه در این مواقع می‌توانید شدت فاجعه را حدس بزنید. آن‌ها با صورت‌هایی شبیه به سنگ نشسته بودند و به طرز واضحی در فکر این بودند که دچار مشکل شده‌ایم. من معمولا آرام هستم اما به آن‌ها نگاه کردم و واقعا ترسیدم.

آن هواپیما که ستارگان دیگری چون لمپارد و بکام هم در آن حضور داشتند البته بدون هیچ مشکلی به مقصد رسید و همگی در لندن پیاده شدند.

1101