پیش بینی فردیناند از جدال سهمیه لیگ جزیره

پیش بینی فردیناند از جدال سهمیه لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند پس از باخت منچستر یونایتد به وستهم که تیم کلوپ را به سهمیه امیدوار کرد، سرانجام این نبرد را پیش بینی کرد. 

به گزارش فوتبالی، فردیناند ادعا کرد که بسیار غافلگیر خواهد شد اگر منچستر یونایتد در جمع 4 تیم بالای لیگ قرار نگیرد هرچند آن ها دوبازی متوالی خارج از خانه را با باخت سپری کرده اند. یونایتد با توجه به این دو باخت با یک بازی بیشتر 1 امتیاز از لیورپول پیش هستند، لیورپولی که پیش تر با نتایج ضعیف در رتبه های پایین تر جدول قرار گرفته بود با بردن 5 بازی پشت سر هم خود را به جنگ سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده رسانده است. فردیناند اعتقاد دارد که تیم کلوپ روند پیروزی خود را تا آخر فصل ادامه خواهد داد اما حتی آن هم برای پیشی گرفتن از یونایتدی که 3 بازی از 4 بازی باقی مانده خود را در ورزشگاه خودی انجام خواهد داد، کافی نیست.

فردیناند در این رابطه گفت :" من فکر می‌کنم که بازیکنان منچستر به بازی های باقی مانده خود نگاه خواهند کرد و وقتی می‌بینند 3 بازی از 4 بازی باقی مانده در ورزشگاه خانگی شان است، اعتماد به نفس زیادی پیدا می‌کنند. ببینید، فرم اخیر تیم عالی نبوده است اما آن ها باید دوباره فرم خوب خود را پیدا کنند. جمعیت حاضر در اولدترافورد نقش مهمی در بازی دارد اما بازیکنان باید با بازی خود باعث تهییج طرفداران بشوند. آن ها در هفته های اخیر به اندازه کافی خوب نبوده اند پس باید شرایط را تغییر دهند. تیم لیورپول آن ها را تعقیب می‌کند و فکر می‌کنم برای ایجاد فشار روی یونایتد سه بازی باقی مانده شان را خواهند برد. با این حال پیش بینی من این است که منچستر یونایتد امتیاز لازم برای حضور در جمع 4 تیم بالایی جدول را کسب خواهد کرد، در غیر این صورت واقعا متعجب خواهم شد. "

2102