کروس: راموس بازیکن خشنی نیست؛ تیم آلمان کنونی از جام جهانی قبلی هم بهتر است

کروس: راموس بازیکن خشنی نیست؛ تیم آلمان کنونی از جام جهانی قبلی هم بهتر است

وبسایت رسمی برنامه نود - کروس معتقد است تیم کنونی ژرمن ها از آلمان 2014 هم بهتر است.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه شروع جام جهانی تونی کروس مصاحبه ای را با یک مجله آلمانی انجام داده و در این گفتگو مسائل مختلفی را بیان کرده است، او اعتقاد دارد تیم ملی آلمان شانس خوبی برای تکرار قهرمانی جهان دارد و در عین حال به دفاع از هم تیمی اش راموس پرداخته است. کروس چنین می گوید:

تیم ملی آلمان به عنوان یک تیم، ترکیب خوبی از بازیکنان را داراست. ولی بر این باورم که باید به تفکر یک تیم تسخیرناپذیر برسیم که شکست دادنش کار بسیار سختی باشد. این چیزی است که فکر می کنم باید در آن پیشرفت کنیم. از نظر کیفیت تصورم این است که تیم کنونی همسان با تیم قهرمان 2014 است، شاید حتی کمی هم بهتر باشد. اکنون وقتی مالک توپ هستیم، حتی نسبت به تیم جام جهانی قبلی بهتر هم هستیم ولی شاید در زمانی که صاحب توپ نیستیم، باید کمی پیشرفت کنیم، اگر این اتفاق بیفتد، شانس خیلی خوبی در جام جهانی روسیه داریم.

برخوردهای راموس در فینال لیگ قهرمانان با صلاح و سپس کاریوس، انتقادات زیادی را برای مدافع رئال مادرید به همراه داشته ولی کروس به حمایت از هم تیمی اش پرداخته است:

مطمئنم در برخوردها او هیچ عمدی نداشت، داور حتی به عنوان خطا هم سوت نزد. راموس بازیکن خشن یا کثیفی نیست. او بارها در گذشته نشان داده که چنین بازیکنی نیست. واقعاً خوشحالم که راموس کاپیتان تیم مان است.

1878