کاپیتان رئال مادرید خبر داد: مستند «افسانه سرجیو راموس» در راه است

کاپیتان رئال مادرید خبر داد: مستند «افسانه سرجیو راموس» در راه است

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به نظر می رسد که علاقه خاصی به مستندها پیدا کرده است. سال گذشته بخش اول مستند زندگی راموس پخش شد که البته ناکامی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و بدون جام ماندن تیم باعث شد تا خاطره خوشی از ان مستند در یادها نماند. کاپیتان رئال مادرید اما حالا خبر از آماده شدن مستند "افسانه سرجیو راموس" داده است که با توجه به این که رئال مادرید شانس زیادی برای قهرمانی لالیگا دارد، احتمالا این مستند برای کاپیتان رئال مادرید خوش یمن تر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان رئال مادرید در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:" انگیزه زیادی داشتم تا خبری را اعلام کنم... بالاخره وقتش رسید. در کنار شبکه آمازون پرایم به زودی "افسانه سرجیو راموس" را پخش خواهیم کرد. امیدوارم که خوشتان بیاید."

ساخت این مستند به خاطر بحران کرونا چند ماه متوقف شده بود اما به زودی دوباره ضبط از سر گرفته می شود. این مستند احتمالا در سال 2021 و در بیش از 240 کشور پخش خواهد شد. راموس امیدوار است که قهرمانی لالیگا باعث شود تا این مستند برایش خاطره انگیزتر از مستند قبلی شود هر چند که قطعا تصاویری جالب از زندگی شخصی راموس در اختیار هواداران کاپیتان رئال مادرید قرار خواهد گرفت.