لیگ جزیره؛ برد پرگل منچسترسیتی، لیورپول و چلسی

لیگ جزیره؛ برد پرگل منچسترسیتی، لیورپول و چلسی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی، لیورپول و چلسی مقابل رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش وبسایت نود، هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با انجام شش بازی دیگر پیگیری شد که طی این مسابقات مدعیان بالای جدولی موفق شدند رقبای خود را از پیش رو بردارند و رقابت شانه به شانه در صدر جدول حفظ شود.

منچسترسیتی صدرنشین توانست در کینگ پاور لسترسیتی را با نتیجه 2-0 شکست دهد. گل اول سیتی در دقیقه 45 روی همکاری تیمی عالی بازیکنان سیتی به ثبت رسید. این گل با پاس سیلوا و ضربه ژسوس به ثمر رسید. دقیقه 49 در حالی که مگوایر تیر دروازه سیتی را به لرزه درآورد، یاران پپ روی ضد حمله ای برق سا به سمت دروازه حریف حمله ور شدند و با ضربه دیدنی دی بروین به گل دوم رسیدند. در نهایت سیتی با حفظ این دو گل، به برتری 2-0 رسید و یازدهمین برد فصلش را جشن گرفت تا همچنان با اقتدار صدرنشین لیگ باشد.

در دیگر بازی ها، چلسی در ادامه روند خوب خود در هفته های اخیر در لیگ برتر، موفق شد با نتیجه 4-0 وست برومویچ را در ورزشگاه خانگی این تیم شکست دهد. در این بازی، موراتا در دقیقه 17، هازارد در دقایق 23 و 62 و آلونسو در دقیقه 38 برای چلسی گلزنی کردند تا تیم کونته 25 امتیازی شود و فعلاً به رده دوم جدول صعود کند.

لیورپول هم در خانه خود توانست با سه گل از سد ساوتهمپتون بگذرد. در این مسابقه صلاح در دقایق 31 و 41 و کوتینیو در دقیقه 68 گلزنی کردند. لیورپول با این برد 22 امتیازی شد و در جایگاه پنجم ایستاده است.

در دیگر دیدارها، بورنموث در خانه خود با وجود ده نفره شدن، توانست 4-0 هادرزفیلد را شکست دهد تا به رده سیزدهم صعود کند. برنلی هم با دو گل، سوانزی را شکست داد تا در رده هفتم قرار گیرد. بازی تیم های کریستال پالاس و اورتون قعر جدولی نیز با تساوی 2-2 پایان یافت. این دو تیم به ترتیب در رده های بیستم و شانزدهم ایستاده اند.

1878