هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس؛ پیروزی دشوار تاتنهام در شب طوفان لوکاکو

هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس؛ پیروزی دشوار تاتنهام در شب طوفان لوکاکو

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام با شکست میدلزبورو موفق شد جایگاه خود در رده دوم جدول لیگ برتر را تثبیت کند.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز شنبه با برگزاری 8 بازی آغاز شد. در آخرین بازی شنبه تیم تاتنهام از ساعت 21 میزبان میدلزبورو بود که در نهایت با تک گل هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 58 موفق شد به سه امتیازی ارزشمند دست یابد و اختلاف 9 امتیازی خودش با چلسی صدرنشین را حفظ کند.

در نخستین بازی که ساعت 16 در استمفوردبریج برگزار شد تیم چلسی با نتیجه 3-1 مقابل آرسنال به پیروزی رسید تا با 59 امتیاز به صدرشینی مقتدرانه اش ادامه دهد. آرسنال هم با قبول دومین شکست پیاپی خود همان 47 امتیازی باقی ماند و در رده سوم جدول جای گرفت.

هفته بیست و چهارم از ساعت 18:30 با برگزاری 6 بازی ادامه پیدا کرد که در مهمترین بازی تیم لیورپول در ادامه نتایج ضعیف خود با دو گل مغلوب هال سیتی شد. هال با این نتیجه به رده هجدهم صعود کرد و لیورپول در همان در رده چهارم باقی ماند. در دیگر بازی ها تیم اورتون در یک بازی پر گل با نتیجه 6-3 مقابل بورنموث به پیروزی رسید. روملو لوکاکو در این بازی 4 بار گلزنی کرد. مک کارتی و بارکلی دیگر گل های تیم کومان را بثمر رساندند.

در دیگر بازی تیم ساندرلند با درخشش جرمن دفو موفق شد با 4 گل در خانه کریستال پالاس به پیروزی برسد و ساوتهمپتون با نتیجه 1-3 در خانه مغلوب وستهم شد. واتفورد با نتیجه 2-1 مقابل برنلی ده نفره به پیروزی رسید و وست برومویچ هم با تک گل جیمز موریسون در خانه موفق به شکست استوک سیتی شد.

2031