دی بوئر: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم

دی بوئر: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی هلندی پیشین اینتر برای مربیگری در انگلس ابراز علاقه کرد.

به گزارش وبسایت نود، فرانک دی بوئر که در ابتدای فصل پس از تنها سه ماه حضور در اینتر از سمت خود برکنار شد در جدیدترین مصاحبه اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس ابراز علاقه کرده است. دی بوئر که با آژاکس 4 بار فاتح لیگ هلند شد در ابتدای حضورش در این باشگاه پیشنهاد لیورپول را رد کرد و در این سال ها نامش در میان گزینه های مربیگری باشگاه های تاتنهام، سوانزی و هال سیتی هم قرار گرفت.

نشریه دیلی میل انگلیس به نقل از دی بوئر 46 ساله نوشته:

دوست دارم در لیگ برتر مربیگری کنم اما پروژه باید مناسب باشد. زمانی که لیورپول برای استخدام من ابراز علاقه کرد به آن ها گفتم از این موضوع احساس افتخار می کنم ما تنها یک سال از حضورم در آژاکس می گذشت و برای جدایی خیلی زود بود. من باید به دستاوردهای بیشتری دست می یافتم و همین کار را هم کردم.

ترک آژاکس پس از 25 سال به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی سخت بود اما گاهی اوقات به چالش جدید نیاز دارید. مثل کاری که پپ گواردیولا انجام داد. در اینتر باید با مسائل غیر فوتبالی دست و پنجه نرم می کردم و در این صورت انرژی زیادی از دست می دهید. هر بار که نتیجه خوبی می گرفتیم و فکر می کردم اوضاع آرام شده اتفاقات حاشیه ای مثل کتاب ایکاردی و یا بی انضباطی بروزوویچ پیش می آمد. تنها سه ماه در اینتر بودم اما حقیقتا احساس می کنم یک سال را آنجا سپری کردم.

2031