متیو: اگر به بارسلونا گل بزنم، خوشحالی می کنم

متیو: اگر به بارسلونا گل بزنم، خوشحالی می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - ژرمی متیو، مدافع فرانسوی اسبق بارسا که در حال حاضر در اسپورتینگ پرتغال توپ می زند در مورد تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، متیو با خاطره خوبی از بارسا نرفت و به همین خاطر می گوید که در صورت گلزنی به بارسا به خاطر بارتومئو و رابرت یعنی مدیر و مدیر فنی بارسلونا هم که شده، خوشحالی خواهد کرد.بازیکن فرانسوی اظهار داشت:

به هم تیمی های سابقم و هواداران بارسا احترام می گذارم. اگر گل بزنم به خاطر بارتومئو و رابرت فرناندز خوشحالی می کنم چون برخوردی که داشتند برای من خیلی سخت بود. زیبا خواهد بود اگر از روی ضربه کاشته به بارسا گل بزنم اما مهمتر از آن پیروزی در این بازی است. به طور کلی مشکلی با رسانه های کاتالونیا به جز نشریه اسپورت نداشتم. روزنامه اسپورت همیشه از من بد می نوشت اما فوتبال ورزشی تیمی است و وقتی می بازی نمی شود فقط یک نفر را مقصر بدانی. بعد از بازی با یوونتوس همه می گفتند که مشکل اصلی تیم من بوده ام. در آن بازی در حرکات نفر به نفر درست است که من هم یار مقابل را نمی توانستم مهار کنم اما بازیکنان یووه به هم پاس می دادند و مسلما ماسکرانو و پیکه هم کاری از دستشان بر نیامده بود.  بازیکنان بارسا با من دوست نبودند. فقط هم تیمی های سابقم هستند. دوستی از نظر من کلمه بزرگی است و نمی توان در مورد هر کسی از این کلمه استفاده کرد. در اسپورتینگ شرایطم تقریبا مثل دوران حضورم در والنسیاست. باشگاه با من رابطه خوبی ادارد و از اولین روز احساس آرامش می کردم. در این جا خوشحال هستم.

بارسلونا و اسپورتینگ چهارشنبه در ورزشگاه ژوزه آلوالده در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

1140