قاتل سوئدی اسپورتینگ پرتغال، گزینه جانشینی لواندوفسکی در بارسلونا

قاتل سوئدی اسپورتینگ پرتغال، گزینه جانشینی لواندوفسکی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بارسلونا در حال آماده شدن برای دوران پس از لواندوفسکی هستند و چند گزینه را هم برای جانشینی او در نظر دارند که یکی از آن‌ها ویکتور گیوکرش سوئدی است.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان و بازیکنان ده سال اخیر فوتبال اروپا و جهان بوده است. بازیکنی که توانست رکوردهای زیادی را به اسم خود کند و افتخارات زیادی را هم به دست بیاورد. این مهاجم شش‌دانگ لهستانی، تابستان 2022 از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و در باشگاه اسپانیایی هم موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

اما مسئله‌ای که در حال حاضر مدیران بارسا با لواندوفسکی دارند، بالا رفتن سن او است. این مهاجم سرشناس که برنده جایزه دِبست هم شده، در فصل اول حضورش توانست آقای گل لالیگا شود اما در فصل دوم، موفق نشد عملکرد درخشان خود در نخستین فصل حضورش را تکرار کند و با افت چشمگیری مواجه شد. او حالا امیدوار است تا زیر نظر هانسی فلیک بار دیگر به بهترین فرم خود بازگردد، اما با توجه به سن و سالی که دارد، بعید است بتواند تا چند سال دیگر در همین سطح بازی کند.

به همین خاطر، مدیران بارسلونا به فکر خرید جانشینی مناسب برای او هستند. آن‌ها ویتور روکی، مهاجم جوان برزیلی را به همین منظور به خدمت گرفتند، اما او به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند، حالا از ویکتور گیوکرش به عنوان جانشین احتمالی او یاد می‌شود.

به گفته اسپورت، بارسلونا در پی جذب ویکتور گیوکرش، ستاره سوئدی باشگاه اسپورتینگ لیسبون است تا او را جانشین لواندوفسکی کند.

1428