رونمایی اسپورتینگ پرتغال از «ارلینگ هالند جدید»

رونمایی اسپورتینگ پرتغال از «ارلینگ هالند جدید»

خبرگزاری فوتبالی - "هالند آکادمی" این لقبی است که نشریه اوجوگو برای پدیده جدید آکادمی اسپورتینگ پرتغال انتخاب کرده است. نیکولای اسکوگلوند بازیکنی سرعتی و بلندقامت است که همین ویژگی ها باعث شده تا از نظر سبک بازی شباهت هایی به مهاجم بروسیا دورتموند داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هالند که فقط 17 سال سن دارد (در 3 ژانویه 2003 متولد شده) اخیرا در بازی دستگرمی در تمرینات پرتغال خوش درخشیده و نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. اسکوگلند در این بازی تمرینی میان تیم بزرگسالان و منتخب تیم های پایه اسپورتینگ توانست دو گل بزند و خوش درخشید. 

این بازیکن نروژی در سال 2018 از تیم کروزیرو پوکت در تایلند راهی آکادمی اسپورتینگ شد که بعد از آن به سرعت مراحل ترقی را طی کرد و در حال حاضر جایگاه ثابتی در تیم زیر 23 سال اسپورتینگ دارد که در پنج بازی دو گل زده است. این بازیکن در این فصل فقط 162 دقیقه بازی کرده و به همین خاطر میانگین گلهایش فوق العاده به نظر می رسد. 

اسکوگلوند در سال گذشته و در حالی که فقط 16 سال سن داشت، قراردادی حرفه ای با اسپورتینگ به امضا رساند و حالا خیلی ها منتظرند تا بینند که آیا می تواند مسیری مشابه هالند را داشته باشد و به پیشرفت در سطح حرفه ای ادامه بدهد یا مسیرش دچار توقف خواهد شد.

4125