هافبک پرتغالی به بارسلونا می پیوندد و قرضی به والنسیا می رود

هافبک پرتغالی به بارسلونا می پیوندد و قرضی به والنسیا می رود

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو مورنو در تمرین امروز والنسیا شرکت نکرد. این مهاجم اسپانیایی راهی بارسلونا شده تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد و آماده امضای قرارداد شود. رودریگو در لیست والنسیا برای بازی مقابل کولتورال شرکت نخواهد کرد .

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و والنسیا آخرین مذاکرات را برای خرید رودریگو مورنو پیگیری می کنند. یکی از گزینه ها این است که بارسلونا، خرید برونو فرناندز از اسپورتینگ پرتغال را نهایی کند و او را به والنسیا قرض بدهد. سوپردپورته گزارش داده است که فرناندز که شایعه پیوستنش به منچستریونایتد هم مطرح بود، حالا این فرصت را دارد که تا سال 2025 به بارسلونا ملحق شود هر چند که این اتفاق احتمالا در تابستان رخ می دهد. بارسا می خواهد که فرناندز را برای فصل 21-2020 به والنسیا قرض بدهد. بارسا به علت مسائل فیرپلی مالی نمی تواند در این زمستان رودریگو و هم برونو را با هم بخرد. 

والنسیا از سویی امیدوار است که پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی دورتموند را به عنوان جانشین رودریگو بخرد. والنسیا می داند که آلکاسر برای بازگشت به مستایا اوکی داده است. باشگاه آلمانی برای فروش وی 25 میلیون یورو طلب کرده است که به نظر می رسد والنسیا مشکلی برای پرداخت آن نداشته باشد.