باشگاه بارسلونا شایعه تماس با بلان را تکذیب کرد

باشگاه بارسلونا شایعه تماس با بلان را تکذیب کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه هنوز مربی فصل آینده بارسلونا معرفی نشده است، شایعات متعددی پیرامون این باشگاه وجود دارد و در یکی از این شایعات نشریات اروپایی لوران بلان را یکی از گزینه های بارسلونا معرفی کرده بودند.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه لوییز انریکه اعلام کرد در انتهای فصل از بارسلونا جدا خواهد شد گمانه زنی های متعددی پیرامون مربی فصل آینده بارسا به وجود آمد اما هنوز هیچ یک از این گمانه زنی ها تایید نشده است. روز گذشته رادیو کاتالونیا اعلام کرد لوران بلان یکی از گزینه های مورد نظر بارسا برای جانشینی انریکه خواهد بود. با این وجود باشگاه بارسلونا هر گونه تماس با بلان را تکذیب کرد.

ارنستو والورده به عنوان نزدیک ترین گزینه و خوان کارلوس اونزوئه به عنوان راحت ترین و سریع ترین گزینه جانشینی لوچو به حساب می آیند اما با توجه به اینکه بارسا در نظر دارد تا مربی را جانشین لوچو کند که با سبک و فلسفه این باشگاه آشنایی داشته باشد، بدین ترتیب رونالد کومان که یکی از اسطوره های بارسلونا نیز به حساب می آید نیز یکی از گزینه های بارسلونا خواهد بود، همچنین بارسا علاقه مند بود تا اوزه بیو ساکریستین را به عنوان جانشین لوچو انتخاب کند اما این مربی اعلام کرد علاقه ای به مربیگری در بارسلونا نخواهد داشت.

1899