بی توجهی لوییز انریکه نسبت به زمان شروع بازی بارسا

بی توجهی لوییز انریکه نسبت به زمان شروع بازی بارسا

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به زمان بازی این تیم توجهی ندارد، بازی بارسلونا مقابل لگانس قرار است ساعت 1 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار شود.

به گزارش وبسایت نود، لوییز انریکه اعلام کرد که زمان بازی این تیم مقابل لگانس نباید بهانه ای باشد و بارسا باید با تمام قوا به مصاف حریف خود برود. بارسا پس از پیروزی 7-0 مقابل سلتیک، به مصاف لگانسی خواهد رفت که تازه به لالیگا صعود کرده است، اما زمان برگزاری این دیدار باعث شده است که بلوگرانا نتوانند آنگونه که می‌خواهند ریکاوری کنند، با این حال مربی اسپانیایی بارسا اعلام کرد که توجهی به زمان برگزاری این دیدار ندارد. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

زمان شروع دیدار برای ما و لگانس یکسان است و آن‌ها نیز مانند ما به بازی در این ساعت عادت ندارند. از نظر برنامه غذایی، باید حواس خود را جمع کنیم چرا که این مسئله از اولویت‌های ما است تا بازیکنان با برنامه غذایی مناسبی که دارند پا به میدان بگذارند تا دچار مشکل خاصی نشوند.  بارسا بازی همیشگی اش را به نمایش خواهد گذاشت هرچند که باید شرایط چمن بازی را بسنجیم و خودمان را با آن وفق دهیم تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم. باید شرایط بازی را بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای تیم اتخاذ کنیم. باید روی مسائلی که می‌توانیم در اختیار بگیریم تمرکز کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آوریم.

لگانس موفق شده است در 3 دیدار لالیگا، 4 امتیاز به دست آورد و موفق شده است در خانه، اتلتیکو مادرید را با نتیجه 0-0 متوقف کند. با این تفاسیر لوییز انریکه اعلام کرد که شاگردانش بازی سختی را در پیش خواهند داشت. او در این مورد افزود:

لگانس تیم سازمان یافته‌ای است و همه بازیکنانش در خدمت تیم بازی می‌کنند. آن‌ها ضد حملات خطرناکی دارند و در انتقال توپ از دفاع به حمله به خوبی عمل می‌کنند. همچنین آن‌ها در ضربات آزاد نیز با برنامه ریزی خاصی عمل می‌کنند، بنابراین بازی سختی را در پیش خواهیم داشت. احساس می کنم که لگانس شرایط سختی را برای ما ایجاد خواهد کرد بنابراین باید در شرایط خوبی به میدان برویم تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. لگانس با اینکه به تازگی به لالیگا صعود کرده است، بازی شجاعانه و بدون ترسی را به نمایش می‌گذارد و این مسئله را به خوبی مقابل اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشتند.

1899