لوییز انریکه: هیچ کس را با مسی مقایسه نکنید

لوییز انریکه: هیچ کس را با مسی مقایسه نکنید

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی در دیدار مقابل اسپانیول بار دیگر تاریخ سازی کرد و با گلی که مقابل حریف همشهری به ثمر رساند به تنهایی به عنوان بهترین گل زن تاریخ دربی کاتالونیا شناخته شد.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری که بارسا با حساب 4-1 مقابل حریف خود به پیروزی رسید، لیونل مسی بار دیگر حرکات جادویی خود را به نمایش گذاشت و پایه گذار دو گل از 4 گل تیمش شد. او همچنین روی پاس زیبای لوییز سوارز گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند تا برای پانزدهمین بار دروازه اسپانیول را باز کرده باشد و به تنهایی به عنوان آقای گل دربی کاتالونیا شناخته شود. لوییز انریکه با تمجید از اعجوبه آرژانتینی بارسلونا پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:

مسی کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد که هیچکدام از ما به آن‌ها عادت نداریم. او بازیکن ویژه‌ای است و با اینکه هر 15 روز یکبار جادوی او را در نیوکمپ مشاهده می‌کنیم باز هم او کارهای عجیب‌تری انجام می‌دهد که همگان را متعجب می‌کند. احساس می‌کنم نباید او را با هیچ بازیکن دیگری مقایسه کرد.

بارسلونا در این دیدار با گل سوارز پیش افتاد، سوارز با مهاری تماشایی ارسال زیبای اینیستا را به گل نخست بارسلونا تبدیل کرد، پس از آن مهاجم اروگوئه‌ای روی حرکت استثنایی مسی گل دوم خود را به ثمر رساند و آلبا و مسی دیگر گلزنان بارسا بودند تا در نهایت این دیدار با حساب 4-1 به سود بارسلونا به پایان برسد، لوییز انریکه در خصوص نمایش بازیکنان بارسلونا افزود:

بازی فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم. اسپانیول همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازی کرد، بازی فشرده و تدافعی که گلزنی را برای ما دشوار می‌کند. نیمه نخست شانس‌هایی داشتیم اما تنها یکبار به گل رسیدیم اما نیمه دوم ستاره‌های بارسا تفاوت را رقم زدند. عموما مقابل تیم‌هایی به میدان می‌رویم که بازی تدافعی به نمایش می‌گذارند و بنابراین در زمانی که آن‌ها سعی می‌کنند روی دروازه ما حمله کنند از فضای ایجاد شده در منطقه دفاعی آن‌ها استفاده می‌کنیم. بازیکنان خوبی داریم که به بهترین نحو می‌توانند از پس این ماموریت بر بیایند.

1899