بارسلونا 4 - 1 اسپانیول؛ فتح دربی کاتالونیا با هنرنمایی مسی

بارسلونا 4 - 1 اسپانیول؛ فتح دربی کاتالونیا با هنرنمایی مسی

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که تیم فوتبال رئال مادرید، صدرنشین لالیگا به علت حضور در جام باشگاه های جهان غایب این هفته رقابت های لیگ اسپانیا بود، بارسلونا در دربی حساس کاتالونیا به مصاف اسپانیول رفت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار از ساعت 23:15 دقیقه، در ورزشگاه نیوکمپ میان تیم های رده سوم و نهم جدول برگزار می شد. بارسلونا که سویا را با یک بازی بیشتر بالای سر خود می دید، برای بازپس گرفتن جایگاهش و البته چشم امید به خستگی تیم رئال مادرید و کم کردن فاصله شش امتیازی صدر جدول، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشت. دو تیم با ترکیب زیر وارد میدان شدند:

بارسا: تراشتگن، خاویر ماسکرانو، جرارد پیکه، سرخی روبرتو، جوردی آلبا، بوسکتس، دنیس سوارز، اینیستا، نیمار، سوارز، لیونل مسی

اسپانیول: دیگو لوپز، خاوی لوپز، داوید لوپز، ریس، آرون، خاوی فوئگو، دیوپ، خورادو، پیاتی، مورنو، کایسدو

**گزارش نیمه نخست:

دقیقه 7: همکاری استثنایی ام اس ان با پاس نیمار در گوشه محوطه جریمه به مسی رسید اما او ضربه نهایی را به بیرون زد.

دقیقه 18: پاس در عمق بلند و هنرمندانه اینیستا، لوییز سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز به زیبایی و با یک ضربه دقیق دروازه اسپانیول را باز کرد.

**گزارش نیمه دوم:

دقیقه 48: پاس عالی مسی، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او راهی کرنر شد.

دقیقه 67: حرکت استثنایی در عمق مسی و دریبل زنی او دفاع اسپانیول را به هم ریخت. ضربه او را دروازبان دفع کرد و روی ریباند، سوارز دروازه را باز کرد.

دقیقه 69: باز هم مسی و پا به توپ شدن او بارسا را به گل رساند. در حالی که تعادل مسی در محوطه به هم خورده بود، توپ او تصادفا به آلبا رسید تو او با شوت محکم دروازه را برای بار سوم باز کند.

دقیقه 79: پاس بلند دیوپ پشت مدافعین به مورنو رسید و او نیز بدون معطلی توپ را به لوپز رساند تا او با یک ضربه بدون درنگ اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 90: ضد حمله سریع بارسا. همکاری سوارز با مسی و پاس استثنایی لوئیزیتو به اعجوبه آراژانتینی گل چهارم را برای بارسا به ارمغان آورد.

**برای مشاهد خلاصه بازی اینجا کلیک کنید**

1313