لوییز انریکه: نتیجه ای که انتظار داشتیم به دست نیاوردیم

لوییز انریکه: نتیجه ای که انتظار داشتیم به دست نیاوردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه لیونل مسی در جریان دیدار اتلتیکو مادرید و بارسلونا به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی را ترک کند، لوییز انریکه سر مربی آبی اناری ها اعلام کرد به دلیل تقویم فشرده این تیم نتوانست به فوق ستاره آرژانتینی خود استراحت بدهد.

به گزارش وبسایت نود،  در نیمه دوم دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید، لیونل مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا مجبور شد زمین بازی را ترک کند، علاوه بر این سرجیو بوسکتس نیز به دلیل درد در ناحیه معده نیز جای خودش را به آندره گومز داد. با توجه به تقویم و بازی‌های سختی که بارسلونا پیش رو دارد، لوییز انریکه اعلام کرد که در نبود مسی کار شاگردانش در بازی‌های پیش رو سخت خواهد بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

با توجه به تقویم سخت و فشرده ای که داشتیم، نتوانستیم از مسی مراقبت کنیم تا با استراحت بیشتر از مصدومیت احتمالی او جلوگیری شود. بوسکتس نیز به دلیل ناراحتی از ناحیه معده نتوانست آنگونه که باید در خدمت تیم باشد و مجبور شدیم او را نیز تعویض کنیم.

ایوان راکیتیج و آنخل کوریا گل‌های بارسا و اتلتیکو مادرید را به ثمر رساندند تا این بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. لوییز انریکه در مورد دفاع مستحکم اتلتیکو مادرید گفت:

زمانی که 11 بازیکن در محوطه جریمه تجمع می‌کنند، کار سختی داریم تا به گل برسیم، این نتیجه ای نیست که انتظار داشتیم، بنابراین باید اشتباهاتمان را بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم.

با گذشت 5 هفته از رقابت‌های لالیگا، شاگردان انریکه در مقام سوم جدول به سر می‌برند و اتلتی با یک امتیاز کمتر از آن‌ها در تعقیب بلوگرانا است.

1899