لوییز انریکه: از ریسکی که انجام دادم بسیار خوشحالم

لوییز انریکه: از ریسکی که انجام دادم بسیار خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در حالی به مصاف لگانس رفت که سرجیو بوسکتس از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته شده بود و با  ترکیب نا مانوسی این بازی را آغاز کرد.

به گزارش وبسایت نود، لوییز انریکه با استفاده از سیستم چرخشی، دست به ریسک بزرگی زد و با نیمکت نشین کردن بوسکتس و روبرتو، تیمش را با ترکیب 3-4-3 به زمین فرستاد، مسی، سوارز و نیمار گل‌های بارسا را در نیمه اول به ثمر رساندند تا انریکه خیلی زود خیالش از 3 امتیاز این دیدار راحت شود. انریکه در گنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

از نظر تاکتیکی ریسک بزرگی کردیم اما با توجه به نتیجه بدست آمده، از انجام این ریسک خوشحالم. بازی با 3 دفاع بسیار خطرناک است چراکه هر لحظه ممکن است تیم حریف موقعیت مهمی روی دروازه ایجاد کند اما با توجه به تعداد بازی‌هایی که پیش رو داریم مجبور بودیم دست به این ریسک بزنیم چرا که اکثر بازیکنان 4 روز قبل به میدان رفته اند، همچنین 4 روز دیگر نیز باید مصاف دشواری با اتلتیکو مادرید داشته باشیم.  به خوبی از فضاهای به دست آمده استفاده کردیم و خیلی زود توانستیم مزد تلاشمان را بگیریم. پیروزی مهمی بدست آوردیم، پیروزی در همه دیدارها مهم است و این دیدار نیز مانند بقیه برای ما بسیار مهم بود. باید بیشتر از فضاهای بدست آمده استفاده کنیم تا بتوانیم موقعیت‌های تک به تک بیشتری ایجاد کنیم.

اتلتیکو مادرید بامداد پنجشنبه در نیوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود و لوییز انریکه با تغییرات زیادی که در تیمش ایجاد کرده بود، به دنبال شاداب نگاه داشتن بازیکنان بارسلونا بود. عدم استفاده از برخی بازیکنان ریسک بزرگی برای این مربی محسوب می‌شد، او در این رابطه افزود:

همواره فشار سختی برای پیروزی در همه دیدارها روی دوش ما است، اما باید در برخی از دیدارها به برخی از بازیکنان استراحت داد تا با شرایط خوب بدنی بتوانند در دیدارهای مهم به تیم کمک کنند. بازی‌های زیادی در هر فصل داریم و نمی‌توانیم تنها با 11 بازیکن در همه دیدارها به میدان برویم.

1899