انریکه: گویی نیمه سوم دیدار مقابل پاریسن ژرمن را شاهد بودیم؛ بازگشت آسان نخواهد بود

انریکه: گویی نیمه سوم دیدار مقابل پاریسن ژرمن را شاهد بودیم؛ بازگشت آسان نخواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در کنفرانس خبری پس از این دیدار اعلام کرد شاگردانش عملکردی شبیه به عملکردشان در دیدار رفت مقابل پاریسن ژرمن داشتند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیداری که بسیار ضعیف تر از حریف خود ظاهر شد خیلی زود دروازه اش را توسط دیبالا باز شده دید، این بازیکن آرژانتینی در بیست و دومین دقیقه این دیدار برتری بیانکونری را دو برابر کرد و در نیمه دوم کیلینی با ضربه سر موفق شد سومین گل یووه را به ثمر برساند تا بارسا بار دیگر در زمین حریف شکست سنگینی را متحمل شود. لوییز انریکه پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی، این دیدار را شبیه به دیدار رفت بارسلونا و پاریسن ژرمن دانست و گفت:

نیمه نخست شرایط بسیار سختی داشتیم. شرایطی شبیه به دیدار رفت مقابل پاریسن ژرمن داشتیم. با این وجود در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم اما موفق نشدیم به گل برسیم. اگر در نیمه نخست شرایط خوبی نداشته باشید، مشخصا در نیمه دوم نیز شرایط آسوده ای را تجربه نخواهید کرد. هر مربی همه کار های لازم را انجام می دهد تا به تیم خود کمک کند و شرایط تیمش را برای حضور در زمین مساعد کند اما ظاهرا من موفق به انجام این کار نشده ام. باید از این اشتباهات درس بگیریم و پیشرفت کنیم. باید بازی را به خوبی بررسی کنیم و متوجه شویم که چه اشتباهاتی داشته ایم. نمی توانم بگویم نتیجه عادلانه ای به دست آمده است یا خیر چرا که این نتیجه رقم خورده است. چیزی شبیه به نیمه سوم دیدار رفت مقابل پاریسن ژرمن را تجربه کردیم.

وی در ادامه در خصوص این دیدار و احتمال بازگشت افزود:

برای دومین بار یک کابوس را پشت سر گذاشتیم باید بررسی کنیم که چرا اینقدر بد ظاهر شدیم، خیلی سخت است که بخواهیم به بازگشت فکر کنیم. با این وجود تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در دیدار برگشت با ارائه نمایشی قدرتمند شرایط را تغییر دهیم.

بارسلونا که در مرحله یک هشتم نهایی موفق شده بود شکست 4-0 در دیدار رفت را با پیروزی 6-1 در نیوکمپ عوض کند برای بازگرداندن این دیدار این امید بسیاری خواهد داشت. لوچو در ادامه در خصوص عملکرد دفاعی بارسلونا افزود:

وضعیت قرار گیری خط دفاعیمان در این دیدار خوب نبود، همچنین در بسیاری از مسائل دیگر هم عملکرد خوبی نداشتیم، مقابل حریفی مانند یووه آن هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نباید چنین اشکالاتی در تیم وجود داشته باشد.

ساعاتی قبل از این دیدار فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد نیمار به دلیل دست زدن برای داور 3 جلسه از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود و بدین ترتیب این ستاره برزیلی در دیدار ال کلاسیکو غایب خواهد بود. ستاره برزیلی بارسلونا که در این دیدار عملکرد نا امید کننده ای داشت موضوع سوال خبرنگاران بود، لوچو در ادامه در خصوص این سوال که آیا خبر محرومیت نیمار از حضور در ال کلاسیکو روی عملکرد او تاثیری داشته است افزود:

اینکه پس از شکست یک بازیکن را مقصر بدانیم اتفاق خوشایندی نیست. این شکست بخاطر عملکرد ضعیف کل اعضای تیم بوده است و مهم ترین مقصر این شکست نیز من به عنوان مربی هستم.

1899