آلگری: باید با قدرت بیشتری مسابقات را ادامه دهیم؛ قدرت صعود به فینال را داریم

آلگری: باید با قدرت بیشتری مسابقات را ادامه دهیم؛ قدرت صعود به فینال را داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس در مجموع دو دیدار با حساب 3-0 پورتو را از پیش رو برداشت و آلگری به شاگردانش هشدار داد که این تیم میبایست با قدرت بیشتری در مرحله بعد ظاهر شود.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمیلیانو آلگری بدون اینکه تیم خاصی را برای مقابله با آن ها در نظر داشته باشد به تقدیر از تلاش پورتو پرداخت. در دیداری که دیبالا با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند یووه موفق شد با حساب 1-0 در خانه خودی پورتو را از پیش رو بردارد تا در مجموع دو دیدار با حساب 3-0 به مرحله بعد این مسابقات صعود کند. یووه که بهترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد و در 8 دیدار گذشته تنها 2 بار دروازه اش باز شده است یکی از شانس های قهرمانی در فصل جاری است با این وجود آلگری پس از این دیدار اعلام کرد یووه باید در مرحله بعد مسابقات با قدرت بیشتری ظاهر شود:

به هدف نهایی خود هنوز دست نیافته ایم. باید منتظر باشیم تا حریفمان را بشناسیم. باید با قدرت بیشتری در ادامه مسابقات به میدان برویم چرا که مقابل تیم های قدرتمند قرار خواهیم گرفت. در نیمه نخست عملکرد خوب و هوشمندانه ای داشتیم اما در ادامه دفاع خوبی نداشتیم و می توانستیم روی چند صحنه گل بخوریم. دو راهکار داشتیم، یا باید حمله می کردیم و یا باید به دفاع می پرداختیم و انرژی خود را برای ادامه دیدارها نگاه داریم. در نیمه نخست خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم نه.

یوونتوس که در ادامه مسابقات سری آ باید به مصاف سامپدوریا برود ابتدا باید روز جمعه منتظر شناختن حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی باشد جایی که تیم هایی مانند بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید حضور دارند.با این وجود آلگری از این بین علاقه ای نداشت تا به پیش بینی حریف آینده بپردازد:

مقابل هر تیمی که قرار بگیریم باید با احترام برابر آن ها به میدان برویم. قدرت صعود به فینال را داریم.

1899