آلگری : بونوچی مقابل پورتو به میدان نخواهد رفت

آلگری : بونوچی مقابل پورتو به میدان نخواهد رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل پورتو اعلام کرد بونوچی به دلیل مسائل انضباطی مقابل پورتو غایب خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، صدرنشین سری ا ایتالیا در حالی به مصاف پورتو خواهد رفت که این تیم شرایط فوق العاده ای دارد. دو تیم در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

پورتو تیم قدرتمندی است که از ماه سپتامبر تا به حال شکست نخورده است. . تنها 14 گل دریافت کرده است، آن ها در 3 سال گذشته بایرن مونیخ و چلسی را شکست داده اند و رکورد خارق العاده ای دارند. بنابراین با این اوصاف بازی سختی خواهیم داشت. در این دیدار نیاز به گل خواهیم داشت تا در خانه شرایط بهتری داشته باشیم.

یکی از مسائل مهمی که در این کنفرانس خبری مورد توجه قرار گرفت، شرایط لئوناردو بونوچی بود، او پس از اینکه در دقیقه 90 دیدار یوونتوس و پالرمو که روز حمعه با برتری 4-1 بانوی پیر به پایان رسید از زمین بازی تعویض شد، با حرکتی اعتراضی زمین بازی را ترک کرد تا در تمرین این تیم در ورزشگاه دراگائو روی نیمکت نشسته و به همراه تیم به تمرین نپردازد. آلگری در خصوص او توضیح داد:

فردا بونوچی روی سکوها خواهد نشست، حرکت او توهین به باشگاه و هواداران بود. این بهترین تصمیم خواهد بود. پرونده این مسئله بسته شده است. او نیز شرایط را به خوبی درک کرده است. بونوچی بازیکنی کلیدی برای ما است و وقتی با او چنین رفتاری شود، برای سایرین نیز خوب خواهد بود.

آلگری در جواب به این سوال که چرا بونوچی به دلیل اعتراض از بازی محروم خواهد شد اما دیبالا و لیشاشتاینر که در گذشته سابقه چنین اعتراض هایی را داشته اند از حضور در ترکیب محروم نشده اند گفت:

همیشه در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می آید. بونوچی اولین کسی بود که اعتراضش را این چنین نشان داد و برای این کار باید تنبیه می شد. این قانون زندگی است

بارزالی و کیلینی دو بازیکن کلیدی یووه شرایط آرمانی را به دست آورده اند اما به نظر می رسد سرمربی بیانکونری در خصوص آن ها ریسک نخواهد کرد. وی در ادامه در خصوص شرایط بازیکنان مصدوم یووه افزود:

بارزالی و کیلینی شرایط خوبی دارند اما نمی توانیم در خصوص آن ها ریسک کنیم، دیدارهای حساسی چون دیدار مقابل ناپولی و امپولی را در پیش رو داریم و باید آن ها را در شرایطی مطلوب در اختیار داشته باشیم. چنین مصدومیت هایی در هر ورزشی اتفاق می افتد، باید آن ها را مدیریت کنیم تا در شرایط و روز های حساس فصل بازیکنان کلیدی خود را در اختیار داشته باشیم.

وی همجنین در خصوص نحوه بازی پورتو افزود:

نمی توانم پیش بینی کنم آن ها به چه شکلی به میدان خواهند آمد، اما مطمئن هستم نحوه بازی آن ها شباهتی به نحوه بازی تیم های پرتغالی ندارد و شرایط سختی را رقم خواهند زد. دفاع سر سخت آن ها به سختی از هم باز میشود، همچنین قطعا بازی تهاجمی را مد نظر خواهند داشت تا در خانه خودی بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

1899