آلگری: تنها 5 دقیقه تحت فشار قرار گرفتیم

آلگری: تنها 5 دقیقه تحت فشار قرار گرفتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی شاگردانش مقابل پورتو از عملکرد پیاتسا که برای نخستین بار برای این تیم گلزنی کرد تقدیر به عمل آورد.

به گزارش وبسایت نود، مارکو پیاتسا که این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، پس از اینکه به میدان آمد روح تازه ای به این تیم بخشید و موفق شد در دقیقه 72 نخستین گل بیانکونری را به ثمر برساند تا آلگری از عملکرد او تقدیر کند. دیگر بازیکن تعویضی آلگری، دنی آلوز نیز دومین گل یووه را به ثمر رساند تا این تی در نهایت در دراگائو به پیروزی 2-0 برسد، آلگری پس از این دیدار در کنفرانس خبری در خصوص پیاتسا گفت:

از روز شنبه متوجه شده بودم که پیاتسا می تواند شرایط تیم را تغییر دهد. او به خوبی یاد گرفته است که برخی مسائل در فوتبال ایتالیا با سایر نقاط دیگر متفاوت است. او با روحیه ای دو چندان به میدان می رود و در کنار آن تکنیک، استعداد و پیشرفت خوبی نیز دارد. او بازیکن جوانی است و به بازیکنانی نظیر او احتیاج داریم.

آلگری در ادامه در خصوص این دیدار و شرایط بازی افزود:

در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و تنها در 5 دقیقه تحت فشار حریف بودیم. با این حال چه در زمانی که حریف 11 نفره بود و چه پس از آن که با 10 نفر به ادامه کار پرداخت تیم حاکم میدان بودیم. پیروزی خوبی به دست آوردیم، هرچند که شاید می توانستیم با نتیجه 3-0 نیز زمین بازی را ترک کنیم.

1899