رضایت آلگری از تک‌امتیاز یوونتوس در برگامو

رضایت آلگری از تک‌امتیاز یوونتوس در برگامو

پایگاه خبری فوتبالی- ماسیمیلیانو آلگری اعتراف کرد، که شکست در زمین آتالانتا، با وجود بازی خوبی که به‌نمایش گذاشته بودند، نتیجه ناامیدکننده‌ای بوده‌است و کسب تک‌امتیاز با گل لحظات پایانی او را کاملا راضی نگه داشته‌است.

به گزارش فوتبالی، درحالی که رکورد 381 دقیقه کلین شیت بیانکونری در سری‌آ با شلیک دیدنی روسلان مالینوفسکی شکسته شد، با ضربه سر دنیلو روی کرنر ارسالی دیبالا، آن‌ها توانستند برگامو را با امتیاز ترک کنند.

این بدان معناست، که یوونتوس هنوز رتبه چهارم را دارد، اما آتالانتا نیز یک بازی کمتر از یوونتوس انجام داده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت، که مبارزه برای صعود به لیگ قهرمانان همچنان داغ خواهدبود.

آلگری به DAZN گفت:

"باختن یک بازی بعد از یک نمایش بسیار خوب، ناامیدکننده بود.

ما در ضربات آخر بد عمل کردیم. سه دقیقه پیش از پایان نیمه اول، دو مرتبه توپ را به سادگی از دست دادیم و موقعیت حریف با عملکرد درخشان ده‌لیخت از دست رفت.

نیمه دوم بهتر بودیم. گل آتالانتا روی ضربه مالینووسکی، در شرایط عجیبی به ثمر رسید که ما در موقعیت گل یک پاس اشتباه دادیم و آتالانتا توانست روی ضدحمله به گل برسد. گل آن‌ها فوق العاده بود، اما دانیلو هم گل تساوی را عالی به ثمر رساند.

آتالانتا بسیار جنگنده است، بنابراین ما برای غلبه بر حریف مجبور به سرعت‌دادن به بازی بودیم. بازی بسیار تماشاگرپسندی بود، ما 1-0 عقب افتادیم و خطر شکست را احساس می‌کردیم. این نکته مهمی است، که ما می‌خواستیم برنده شویم، اما می‌دانستیم آتالانتا حریف قدرتمندی است و بنابراین از حفظ ادامه شکست ناپذیری احساس رضایت داریم."

آلگری پیش از این گفته بود که یوونتوس حتی قبل از این تساوی نیز از رقابت اسکودتو خارج شده بود، اما اکنون آنها حتی از میلان، صدرنشین جدید سری‌آ نیز، دورتر شدند.

"قبل از این هم مشخص بود. اختلاف امتیازهای زیادی با سه تیم برتر جدول وجود دارد که نمی توان آن را جبران کرد. ما فقط سعی می کنیم عملکردمان را بهبود ببخشیم و نیاز داریم تا یک قدم رو به جلو برداریم، که بتوانیم در ضربات آخر از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. این چیزی‌است که باید به‌دنبال تقویت آن باشیم."

9719