رونالدو: بدون رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به توپ طلا نمی‌رسیدم

رونالدو: بدون رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به توپ طلا نمی‌رسیدم

صاحب جدید توپ طلا بار دیگر اتهام فرار مالیاتی را رد کرد.

 به گزارش کاپ، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید و صاحب جدید توپ طلای جهان بار دیگر هر گونه شایعه به وجود آمده ازسوی سایت افشاگر «فوتبال لیکس» در مورد نپرداختن مالیات را تکذیب کرد.

 او گفت: این شایعات لذت کسب توپ طلا را در من از بین برد و نه فقط من، بلکه خانواده و هوادارانم را هم ناراحت کرد.فرزندم به مدرسه می‌رود و شایعات را می‌شنود.  چیزی برای کتمان کردن ندارم و قبلا حرف‌هایم را زده‌ام.وقتی درباره زندگی شخصی من می‌نویسید، ماجرا طبیعی است اما آیا مطرح کردن چنین اتهامی نباید شکایت مرا در پی داشته باشد؟وکیل و باشگاه خودم را دارم و هنگامی که کارهایم را به خوبی انجام می‌دهم و چنین حرف و حدیث‌هایی را می‌شنوم، ناراحت می‌شوم.احساسی شبیه حس یک زندانی بی‌گناه را دارم. در این گونه مواقع خودتان می‌دانید کار خلافی مرتکب نشده‌اید اما سعی دارند شما را متقاعد کنند که اینگونه نیست و گناهکار هستید!

 رونالدو درباره دریافت توپ طلا گفت: رویای من برای چندمین بار تکرار و محقق شد. از خانواده‌ام و هم‌تیمی‌هایم در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تشکر می‌کنم. از حالا توپ طلای پنجم را می‌خواهم. در سال 2016 با رئال قهرمان لیگ قهرمانان و همراه پرتغال فاتح یورو 2016 شدم. باید بگویم قهرمانی در یورو بیش از فتح لیگ قهرمانان برایم اهمیت داشت. رئال تا پیش از  این قهرمانی 10 بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان شده بود اما پرتغال افتخار بزرگی نداشت. به همین دلیل قهرمانی با پرتغال، گام بلندتری برای تصاحب عناوین فردی محسوب می‌شد. نمی‌توانم احساسم را وصف کنم. غرق در لذت هستم.هرگاه یک جایزه فردی را می‌برم با خودم می‌گویم کریس، مزد تلاش فراوانت را گرفتی و به آنچه قبلا فکرش را نمی‌کردی، رسیدی. این جایزه به هواداران، مربیان، بازیکنان و همه آن‌هایی که به من اعتماد داشتند و کمک کردند، تعلق دارد.فقط چند بازیکن انگشت‌شمار توانسته‌اند همواره آمادگی خود را حفظ کنند و من یکی از این افراد هستم. در طول زمان احساسات متفاوتی دارم اما بردن جایزه توپ طلا یک حس خاص و همیشگی را برایم زنده می‌کند. حالا دقیقا احساسی شبیه زمانی دارم که اولین جایزه مرد سال جهان در 23 یا 24 سالگی را بردم.فوتبال شغل من است و باید از خودم مراقبت کنم. اگر رئال مادرید و تیم ملی پرتغال نبودند به هیچ جایی نمی‌رسیدم.رئال مادرید در قلب من جای دارد و قهرمانی با این تیم، حس روزهای برتری و پیروزی در منچستریونایتد را برایم زنده می‌کند.