اولین صحبتهای کریس رونالدو بعد از سکته کردن مادرش

اولین صحبتهای کریس رونالدو بعد از سکته کردن مادرش

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از اطلاع از خبر سکته کردن مادرش سوار بر هواپیما شد وبلافاصله خودش را به مادیرای پرتغال رساند تا در بیمارستان و درکنار مادرش باشد.

به گزارش فوتبالی، او در ساعات اخیر، بدترین لحظات زندگی اش را تجربه کرد. خانم دلورس آوئیرو، مادر رونالدو بامداد امروز دچار سکته مغزی شده ودر حال حاضر در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان دکتر نلیو مندوشای فونچال بستری است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه های پرتغالی،  نیمه شب دیشب حال مادر رونالدو بد شده و به بیمارستان منتقل شده و به صورت اورژانسی در بیمارستان بستری شده تا شرایط خونی و اکسیژن خونش مورد ارزیابی قرار گیرد. از همین رو، کریس رونالدو بلافاصله بعد از اطلاع از این خبر همراه با نامزد اسپانیایی اش جورجینا رودریگز و پسرش کریستیانو جونیور عازم پرتغال شدند تا در کنار خانم دلورس باشند. حالا بعد از آنکه خطر رد شده، کریس رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس باانتشار پیغامی در شبکه های اجتماعی، خیال هوادارانش را راحت کرده و از حمایت دوستدارانش تشکر کرده است.

در پیغام منتشره توسط رونالدو می خوانیم:« از شما به خاطر تمام پیغامهای حمایتی تان برای مادرم متشکرم. شرایط او باثبات است و او دوره نقاهت و ریکاوری را در بیمارستان پشت سرمی گذارد. من و اعضای خانواده ام از تمام تیم پزشکی که مراقب مادرم هستند تشکر می کنیم و خواهان حفظ حریم خصوصی خانواده مان هستیم.» او این پیغام را در صفحه رسمی اش در توئیتر منتشر کرده و هواداران رونالدو درکامنتهایشان برای مادر رونالدو آرزوی بهبود هرچه زودتر داشته اند.

کریس رونالدو به محض اطلاع از این اتفاق تلخ از سران باشگاه یوونتوس اجازه گرفت تا با هواپیمای خصوصی اش به پرتغال پرواز کرده و درکنار اعضای خانواده اش باشد. حدودا ساعت 4 بعدازظهر بود که رونالدو به بیمارسان رسید و به عیادت مادرش رفت. طبق گزارشهای منتشره هنوز خیلی زود است که عواقب سکته مغزی مادر 65 ساله کریس رونالدو مشخص شده و خودش را نشان دهد. رونالدو امشب را در کنار خانواده اش سپری خواهد کرد وقرار بود تا فردابه ایتالیا بازگردد ولی با توجه به تعویق بازی یوونتوس- میلان که قرار بود از سری بازیهای جام حذفی ایتالیا، فردا شب در تورین برگزار شود، مشخص نیست که چه زمانی به ایتالیا بازخواهد گشت.

6363