کیه لینی: کریس رونالدو یک کفتار است

کیه لینی: کریس رونالدو یک کفتار است

پایگاه خبری فوتبالی- جورجو کیه لینی، مدافع میانی باشگاه یوونتوس در صحبتهایی به تمجید از کریس رونالدو پرداخته و روحیه بالای رقابتی و ذهنیت برنده این ستاره پرتغالی رامورد تحسین قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، جورجو کیه لینی در گفتگو با روزنامه گاتزتادلوسپورت از شرایط ایده آل فیزیکی کریس هم تعریف کرده و گفته:« هرکاری که کریس انجام می دهد، با احتیاط و دقت فراوانی انجام می دهد. او در هنگام انجام هرکاری، اهداف روزمره اش را مدنظر دارد. هرگز نمی بینید که او از سر هوس کاری بکند. کریس در سن 34 سالگی هنوز انگیزه های زیادی دارد تا بهتر شود و همین باعث می شود تا حس نیاز کنی که باید از او چیزهای زیادی یاد بگیری. کریس در زمین چمن مثل یک کفتار است. تنها کاری که باید انجام دهی این است که باید در کنار او احساس راحتی کنی. می توان گفت که این یک زندگی چندملیتی است.»

کیه لینی ادامه داد:« من کریس را انسانی دیده ام که انگیزه های زیادی دارد تا نشان دهد که چه ارزشهای واقعی ای دارد. در نهایت هم خواسته ها و علایق او، خواسته ها و علایق ما هستند. کریس یک برنده به تمام معناست.»

در ماه آگوست بود که کیه لینی با پارگی لیگامنت صلیبی زانوی راستش مواجه شد و شش ماهی از میادین ورزشی به دور خواهد بود. او در مورد آینده اش در دنیای فوتبال گفته:« در نظر دارم تا برای دو سال دیگر فوتبال بازی کنم و بعد فاز جدید زندگی فوتبالی ام را در دفاتر کاری آغاز کنم.»

6363