نانی: کریس رونالدو خیلی چیزها را از من یاد گرفته

نانی: کریس رونالدو خیلی چیزها را از من یاد گرفته

پایگاه خبری فوتبالی- نانی ستاره سابق تیم ملی پرتغال در صحبت هایی اعلام کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس درسهای زیادی از او آموخته است.

به گزارش فوتبالی، نانی که در فصل 18-2017 به صورت قرضی برای لاتزیو بازی می کرد، در 18 بازی برای این تیم 3 گل به ثمر رساند و حالا با پیراهن اورلاندو سیتی فوتبالش را دنبال می کند.

این ستاره پرتغالی در انتخاب تیم منتخب 5 نفره اش در دنیای فوتبال، 2 بازیکن شاغل در سری آ را قرار داده و کریس رونالدو و برونو آلوز را در تیم منتخبش گذاشته.

او در توضیح تیم منتخبش گفته:« در درون دروازه تیم منتخب من، داوید دخئا قرار دارد. از نظر من او یکی از بهترین های دنیاست. دخئا یکی از دوستان خوب من است ولی او باید عینکش را به همراهش داشته باشد؛ چون بدون عینکش هیچ چیز را نمی بیند.این واقعیت محض است.»

نانی در ویدیویی که توسط لیگ ام.ال.س منتشر شده بازیکنان تیم منتخبش را اعلام کرده. او در ادامه گفته:« حالا 4 بازیکن دیگر.... دکو که یکی از الگوهای فوتبالی من بود و من از او درسهای زیادی یاد گرفتم. تکنیک های او در مصاف های 5 به 5 حسابی به کار می آیند. یک دفاع باید برای تیمم انتخاب کنم؛ انتخابم برونو آلوز است که به عنوان یک مدافع خیلی تکنیکی است. اگر بخواهید بازی کنید، او می تواند بازی کند و اگر بخواهید تیم حریف را ویران کنید، او حاضر و آماده است.»

این بازیکن پرتغالی در ادامه صحبتهایش گفت:« کریستیانو رونالدو هم با تمام مهارتها و سرعت بالایش در تیم منتخب من است. من در جوانی رونالدو، چیزهای زیادی به او یاد دادم. او خیلی از من یادگرفته. خودش این را می داند. » و از آنجایی که نانی نمی توانست خودش را برای تیم منتخب 5 نفره انتخاب کند، پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد را انتخاب کرد تا تیم منتخب 5 نفره او از هم تیمی های سابقش تکمیل شود.

6363