لوئیز انریکه: ما به متهم شدن به مسائل بی ربط عادت کرده ایم

لوئیز انریکه: ما به متهم شدن به مسائل بی ربط عادت کرده ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا پس از تساوی چهارشنبه شب برابر اتلتیکو، از ساعت 17:45 روز شنبه میهمان خیخون خواهد بود.

به گزارش وبسیات رسمی برنامه نود، این بازی در شرایطی برگزار می شود که همه چیز در اردوی کاتالان ها تحت تاثیر گشوده شدن دوباره پرونده نیمار و البته مصدومیت مسی قرار گرفته است. به نقل از مارکا، لوئیز انریکه در خصوص شرایط تیمش اذعان داشت:

حقیقت امر این است که حرف و حدیث های زیادی در اطراف باشگاه قرار دارد. در ابتدا باید بگویم که بهترین آرزوها را برای لیونل مسی دارم و امیدوارم خیلی زود با روحیه ای بهتر به میادین بازگردد. خبر مصدمومیت بازیکنانی که کل جهان از فوتبال آن ها لذت می برند همیشه دردناک است و مسی نیز یکی از همان بازیکنان است. در مورد اسپورتینگ باید بگویم که آن ها تیم فصل قبلشان را به خوبی حفظ کرده اند و همان تیم جنگنده فصل پیش هستند. قطعا با توجه به پرسینگی که آن ها در زمین خودی انجام می دهند بازی سختی پیش روی ماست.

انریکه در واکنش به صحبت های سرمربی آرژانیتن افزود:

وظیفه ما این است که از تمام بازیکنانمان مراقبت کنیم. طبیعتا مسی به غیر از هواداران بارسلونا، برای بسیاری از فوتبالدوستان در حکم بهترین بازیکن دنیاست. مصدومیت او نیز پیش از سایرین در رسانه ها عنوان می شود. من اسیر حاشیه نمی شوم. قطعا خبر مصدومیت او ناراحت کننده است. سال گذشته نیز مسی را به مدت 2 ماه و نیم در اختیار نداشتیم. اما فوق العاده بودیم. در حقیقت ما تیم بسیار خوبی داریم. قطعا با مسی قوی تر می شویم اما غیبت او تاثیری روی کار ما نخواهد گذاشت.

سرمربی آبی و اناری ها در خصوص حواشی پرونده نیمار و پست الکس ویدال در خصوص نارضایتی اش از شرایط بارسا گفت:

ما (بارسلونا و نیمار) به این مسائل عادت کرده ایم. مسائلی که هیچ ربطی به زمین مسابقه ندارد. تنها باشگاهی در دنیا که به این مسائل متهم می شود بارسلوناست. مسائله ای که در خصوص ویدال عنوان شد یک مساله شخصی است. من سرمربی هستم و مسئولیت مسائل فنی تیم با من است. او به خوبی تمرین می کند و من نیز با توجه به شرایط تیم تصمیم می گیرم. شاید او از من ناراضی باشد چرا که در ترکیب تیم جایی ندارد. این موضوع طبیعی است. قطعا من می توانم این مسائل را حل کنم. 

او همچنین در خصوص غیبت بوسکتس گفت:

بازیکنانی داریم که می تواند جای او را پر کنند. اگر بوسکتس به بازی فردا نرسد ما می توانیم از ماسکرانو، روبرتو، راکیتیچ و حتی آندره گومز استفاده کنیم.

1313