پیش بازی بارسلونا – اسپورتینگ خیخون؛ کاتالان ها در پی ادامه روند پیروزی ها

پیش بازی بارسلونا – اسپورتینگ خیخون؛ کاتالان ها در پی ادامه روند پیروزی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، تیم های دوم و هجدهم مسابقات لالیگا چهارشنبه شب ساعت 22:00 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و کاتالان ها این فرصت را خواهند داشت تا بار دیگر فشار مضاعفی را روی رئال مادرید صدر نشین اعمال کنند.

کاتالان ها در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که 4 دیدار گذشته خود در مسابقات لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، بارسا پس از تساوی در ورزشگاه ویامارین بتیس موفق شده است مقابل بیلبائو، آلاوز، لگانس و اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد تا فشار مضاعفی روی تیم صدر نشین اعمال کند و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، تنها یک امتیاز کمتر از این تیم دارد. کاتالان ها پس از شکست 4-0 مقابل پاریسن ژرمن وارد بحرانی جدی شدند اما موفق شدند تا حدی این بحران را مدیریت کرده و به ساحل آرامش برسند.

در سوی مقابل شرایط برای خیخون متفاوت است. روبی سرمربی جدید خیخون در گذشته یکی از مربیان بارسلونا بوده است اما در طول 7 هفته ای که روی نیمکت خیخون نشسته است تنها در یک دیدار به پیروزی رسیده است و آن هم در دیدار مقابل لگانس انتهای جدولی بوده است. خیخون پس از شکست 4-1 مقابل اتلتیکو مادرید، هفته گذشته نتیجه امیدوار کننده ای مقابل سلتا ویگو کسب کرد و در حالیکه با 10 نفر به بازی ادامه می داد در نهایت موفق شد با تساوی 1-1 از دیداری سخت خارج شود.

بارسلونا در 5 دیدار آخر خود مقابل اسپورتینگ به پیروزی رسیده است و در آخرین رویارویی خود مقابل این تیم موفق شده است با جشنواره ای از گل و نتیجه 5-0 ورزشگاه ال مولینون را ترک کند. با این حال تقابل لوییز انریکه با تیم شهر زادگاه و دوران کودکی هایش که یکی از اعضای سابق کادر فنی بارسلونا را روی نیمکت خود دارد می تواند بر جذابیت های این دیدار بی‌افزاید.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در 17 دیدار گذشته خود در مسابقات لالیگا شکست نخورده است.

همچنین کاتالان ها 10 دیدار از 11 دیدار آخر خود مقابل خیخون را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

بارسلونا در 3 دیدار از 4 دیدار آخر خود مقابل خیخون حداقل 3 بار به گل رسیده است.

اسپورتینگ خیخون در 21 دیدار آخر خود در مسابقات لالیگا تنها دو بار به پیروزی رسیده است.

بارسلونا در 4 دیدار آخر خانگی خود حداقل 2 بار به گل رسیده است.

آخرین وضعیت بازیکنان دو تیم:

لوییز انریکه برای این دیدار الیکس ویدال و جرمی متیو را به دلیل مصدومیت قطعا در اختیار نخواهد داشت، با این حال خاویر ماسکرانو و آردا توران به موقع برای این دیدار آماده شده اند و می توانند در این دیدار برای بارسلونا به میدان بروند هرچند که این احتمال وجود دارد که لوچو پیش از دیدارهای حساس این تیم دست به ریسک نزند و از آن ها در ترکیب اصلی خود استفاده نکند. همچنین با توجه به مصدومیت متیو این احتمال وجود دارد که لوچو بار دیگر به سیستم 3-3-4 معروف بارسلونا بازگردد.

در سوی مقابل روبی تنها خورخه مره را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت تا سیلوین و بابین برای پر کردن جای خالی او رقابت خاصی داشته باشند. همچنین این احتمال وجود خواهد داشت تا روبی پیش از دیدار حساس این تیم مقابل دیگر تیم قعر جدولی، دپورتیوو لاکرونیا به ایبایی گومز استراحت بدهد تا رقابت شدیدی بین کاسترو، بورگویی و ترائوره برای حضور در ترکیب این تیم وجود داشته باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899