دورتموند 6-0 دارمشتات؛ درخشش کاسترو و شش تایی شدن یک تیم دیگر

دورتموند 6-0 دارمشتات؛ درخشش کاسترو و شش تایی شدن یک تیم دیگر

وبسایت رسمی برنامه نود - بوروسیا دورتموند در هفته سوم بوندس لیگا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان دارمشتات بود.

به گزارش وبسایت نود، توماس توخل پس از کسب پیروزی پرگل در لیگ قهرمانان اروپا با ترکیبی متفاوت تیمش را راهی این دیدار کرده بود. نیمه اول بازی با برتری دورتموند در جریان بازی همراه بود اما بازیکنان این تیم فقط یک بار در گشودن دروازه حریف موفق بودند. نیمه دوم برای دورتموند بسیار خوب شروع شد و این تیم خیلی زود توانست 2 بار دیگر دروازه دارمشتات را باز کند. در ادامه و در دقیقه 57 دارمشتات با اخراج نیمایر 10 نفره شد و کار برای شاگردان نوربرت مایر سخت تر از قبل شد.

شرح گل ها

دقیقه 7 (گونزالو کاسترو): سانتر زمینی دمبله درون محوطه شش قدم به کاسترو رسید و او به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 47 (آدریان راموس): ضربه از راه دور گوئریرو با دفع ناقص دروازه بان دارمشتات همراه بود و در ریباند راموس با ضربه ای محکم گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه 54 (کریستین پولیسیچ): سانتر عرضی اشملتسر پس از برخورد به مدافعین دارمشتات در تیر 2 به پولیسیچ رسید و او به راحتی دروازه خالی را گشود.دقیقه 78 (گونزالو کاسترو): سانتر پولیسیچ از سمت چپ درون محوطه به کاسترو رسید و او ضربه زیبای او گل دوم این هافبک و چهارم تیمش را به ثت رساند.دقیقه 85 (سباستیان روده): سانتر کاسترو از سمت راست با ضربه روده از درون محوطه بدل به گل پنجم شد.دقیقه 88 (امره مور): سانتر پولیسیچ به مور رسید و او پس از کنترل با ضربه پای چپ نخستین گل خود در بوندس لیگا را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 7899