اینگول اشتات 3 - 3 دورتموند؛ سومین ناکامی پیامی دورتموند در بوندس لیگا

اینگول اشتات 3 - 3 دورتموند؛ سومین ناکامی پیامی دورتموند در بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هشتم بوندس لیگا اینگول اشتات در ورزشگاه اختصاصی خود، آئودی اشپورت پارک میزبان دورتموند بود.به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی را کسب نکرده بودند. دورتموند دو هفته اخیر در بوندس لیگا را با یک برد و یک باخت سپری کرده بود و اینگول اشتات در 7 بازی قبلی تنها 1 تساوی را در کارنامه داشت. دورتمون در این بازی در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشت اما در نیمه دوم توخل توانست با چند تغییر بازی باخته را با تساوی عوض کند.

گزارش لحظات مهم بازیدقیقه 6: اولین گل تاریخ اینگول اشتات مقابل دورتموند به ثمر رسید. ارسال سوتر از سمت راست مقابل دروازه با اثر گذاری کوهن تبدیل به گل اول بازی شد.

دقیقه 13: عکس العمل عالی وایدنفلر مانع از گلزنی هینترسر شد.

دقیقه 24: یک گل شبیه گل اول. ارسال سوتر از روی ضربه آزاد از سمت راست با ضربه داریو لزکانو وارد دروازه دورتموند شد.

دقیقه 38: ضربه آزاد اوبامیانگ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 44: لزکانو پس از ورو به محوطه جریمه و از پیش رو برداشتن بارترا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او با واکنش خوب وایدنفلر به کرنر رفت.دقیقه 59: سانتر دمبله از سمت چپ با ضربه سر اوبامیانگ از مقابل درواز به گل اول این تیم بدل شد.دقیقه 60: تنها چند لحظا از گلزنی اوبامیانگ اینگول اشتات به گل سوم رسید. ارسال زمینی از سمت راست درون محوطه به لزکانو رسید و او به راحتی دروازه وایدنفلر را باز کرد.دقیقه 69: توپ پولیسیچ درون محوطه به راموس رسید و ضربه دقیق مهاجم کلمبایی گل دوم را برای زردپوشان رقم زد.دقیقه 80: دو شوت پیاپی از پاسلاک و دمبله دورتموند را به زدن گل سوم نزدیک کردند.

دقیقه 87: عکس العمل خوب نیلاند مانع از گلزنی گوتسه شد.

دقیقه 1+90: پولیسیچ گل سوم دورتموند را به ثمر رساند. ضربه سر پیژچک با دفع ناقص نیلاند همراه بود و در ریباند پولیسیچ دروازه اینگول اشتات را باز کرد.

دقیقه 4+90: ضربه سر اوبامیانگ به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی