پیش بازی هوفنهایم - دورتموند؛ با لشکری از مصدوم مقابل تیم بدون شکست بوندس لیگا

پیش بازی هوفنهایم - دورتموند؛ با لشکری از مصدوم مقابل تیم بدون شکست بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیدار آغازین هفته پانزدهم بوندس لیگا هوفنهایم میزبان دورتموند خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در هفته پانزدهم بوندس لیگا کار سختی در پیش خواهد داشت و باید در ورزشگاه ویرسول راین نیکر آرنا به مصاف هوفنهایم برود. این بازی از راس ساعت 23 روز جمعه به وقت ایران با قضاوت بنجامین براند داور27 ساله اهل بامبرگ آغاز خواهد شد.

وضعیت کلی دو تیم

هوفنهایم: تیم یولین ناگلزمان در کنار رئال مادرید تنها تیم های بدون شکست در لیگ های معتبر اروپایی هستند. هفته گذشته آن ها در زمین فرانکفورت به تساوی 0-0 دست یافتند و در پایان هفته چهاردهم تیم چهارم جدول بوندس لیگا شدند. پیروزی احتمالی مقابل دورتموند این تیم را می تواند به رده سوم جدول برساند. مهم ترین غایب هوفنهایم برای این بازی کرم دمیربای خواهد بود.

دورتموند: گل دقایق پایانی رویس مقابل کلن مانع از یک شکست دیگر در کارنامه تیم توماس توخل در ابتدای هفته شد. در 3 بازی اخیر در بوندس لیگا این تیم تنها 1 پیروزی کسب کرده و حضور در مکان ششم جدول و فاصله 8 امتیازی با صدر جدول نشان از عملکرد نچندان مطوب تیم توخل در این فصل بوندس لیگا دارد. برای بازی مقابل هوفنهایم، دورتموند چندین غایب خواهد داشت و بازیکنانی نظیر نوری شاهین، سوکراتیس، سوبوتیچ، بورکی، بارترا، گوئریرو، پیژچک، روده و کاسترو نمی توانند این تیم را همراهی کنند.

نکات ویژه بازی

♦ زیر نظر یولین ناگلزمان، هوفنهایم در 28 بازی 49 امتیاز کسب کرده و تنها بایرن مونیخ (68 امتیاز) و دورتموند (58 امتیاز) عملکردی بهتر داشته اند.

♦ تحت هدایت ناگلزمان هوفنهایم در 14 بازی خانگی تنها 1 شکست داشته است (9 برد و 4 تساوی).

♦ ساندرو واگنر مهاجم هوفنهایم در سال 2017 موفق به زدن 17 گل شده و در بین مهاجم های بوندس لیگا در رده چهارم قرار می گیرد. موفق ترین مهاجم بوندس لیگا در سال 2016 پیر امریک اوبامیانگ با زدن 22 گل است.

♦ یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی هوفنهایم در تیم دوم آگسبورگ زیر نظر توماس توخل بازی کرده و پس از مصدومیتش به عنوان دستیار او کار کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899