دورتموند 1 - 1 آگزبورگ؛ سومین تساوی متوالی دورتموند

دورتموند 1 - 1 آگزبورگ؛ سومین تساوی متوالی دورتموند

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته شانزدهم رقابت های بوندس لیگا آغاز شد و در یکی از دیدارها تیم های دورتموند و آگزبورگ در زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در آخرین بازی خود در سال 2016 میزبان آگزبورگ بود و در پایان دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند. با این نتیجه دورتموند 27 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رسید. آگزبورگ هم با این تساوی ارزشمند 18 امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول ایستاد.

نیمه اول بازی با برتری دورتموند همراه بود و پس از آنکه بازیکنان این تیم چندین موقعیت گلزنی را تبدیل به گل نکردند روی یک غافلگیری دروازه وایدنفلر باز شد. بعد از این گل شدت حملات دورتموند روی دروازه آگزبورگ بیشتر شد اما بی دقتی مهاجم های این تیم خصوصا اوبامیانگ باعث شد بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع تیم میهمان خاتمه یابد.

دورتموند نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد و اسون بندر به جای مارک بارترا وارد بازی شد. نیمه دوم را دورتموند بسیار خوب آغاز کرد و خیلی زود بازیکنان این تیم گل مساوی را به ثمر رساندند.دقیقه 49 جی دونگ وون مهاجم کره ای آگزبورگ نزدیک بود گل دومش در این بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 50ضربه قیچی زیبای اوبامیانگ با عکس العمل هیتز دفع شد. در ادامه بازیکنان دورتموند به حملات پردامنه خود ادامه دادند اما موقعیت های این تیم یکی پس از یکی از دست می رفت.

شرح گل ها

دقیقه 33 (جی دونگ-وون)

مهاجم کره ای در موقعیت تک به تک با وایدنفلر قرار گرفت و پس از دفع ضربه اولش توسط دروازه بان دورتموند در ریباند دروازه خالی این تیم را باز کرد.

دقیقه 47 (عثمان دمبله)

روی همکاری کاگاوا و دمبله، وینگر سرعتی دورتموند وارد محوطه جریمه شد و در مقابل دروازه با ضربه پای چپ گل مساوی را به ثمر رساند.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی

** برای دیدن خلاصه و گل های بازی اینجا کلیک کنید ****

7899