هوفنهایم 2 - 2 دورتموند؛ ناکامی دیگری برای توخل در بوندس لیگا

هوفنهایم 2 - 2 دورتموند؛ ناکامی دیگری برای توخل در بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - در بازی آغازین هفته پانزدهم بوندس لیگا هوفنهایم میزبان دورتموند بود.

به گزارش وبسایت نود، هوفنهایم در نخستین بازی از هفته پانزدهم بوندس لیگا میزبان دورتموند بود و در پایان دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. نیمه اول بازی با برتری هوفنهایم آغاز شد و این تیم خیلی زود و در همان دقایق ابتدایی دروازه دورتموند را گشود. بعد از این گل بازیکنان دورتموند جریان بازی را در دست گرفتند و خیلی زود موفق به زدن گل مساوی شدند. بازیکنان هوفنهایم برای زدن گل دوم زیاد منتظر نماندند و دقیقه 20 دوباره از حریف خود جلو افتادند. بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 اتمام یافت اما دورتموند در دقایق پایانی این نیمه پس از اخراج مارکو رویس 10 نفره شد.

نیمه دوم را هوفنهایم بهتر آغاز کرد و ساندرو واگنر از مقابل دروازه توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبید. لحظاتی بعد و روی یک ضد حمله دورتموند به گل مساوی دست یافت. در ادامه این نیمه و با توجه به اینکه هوفنهایم یک بازیکن بیشتر از حریفش داشت تیم برتر میدان بود و بارها دروازه دورتموند را تهدید کردند. با این نتیجه هوفنهایم 27 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. دورتموند هم 26 امتیازی شد و به طور موقت به رده پنجم جدول رسید.

شرح گل ها

دقیقه 3 (مارک اوت): پاس هوبنر پشت سر مدافعین دورتموند به اوت رسید و او پس از پشت سر گذاشتن وایدنفلر به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 11 (ماریو گوتسه): حرکت سرعتی دمبله با پاس خوب او به درون محوطه جریمه همراه بود و گوتسه با ضربه ای دقیق گل مساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 20 (ساندرو واگنر): ضربه سر هوبنر روی کرنر ارسالی مقابل دروازه با اثر گذاری واگنر بدل به گل دوم هوفنهایم شد.

دقیقه 48 (اوبامیانگ): دمبله دوباره سازنده ظاهر شد. پاس این بازیکن پشت سر بازیکنان هوفنهایم به اوبامیانگ رسید و او در مصاف تک به تک برای بار دم دروازه باومن را گشود.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی 

7899