پوچتینو: برای بازی در ومبلی هیجان زده هستیم

پوچتینو: برای بازی در ومبلی هیجان زده هستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تاتنهام اعتقاد دارد برگزاری بازی های لیگ قهرمانان این تیم در ورزشگاه ومبلی به آن ها ضربه نخواهد زد.

به گزارش وبسایت نود، مائوریسیو پوچتینو در آستانه بازی فردا شب مقابل موناکو در لیگ قهرمانان اذعان کرده بازی در مقابل بیش از 80 هزار تاتنهام در ورزشگاه ومبلی لحظه احساسی برای او و شاگردانش خواهد بود.

پوچتینو به نقل از اسکای اسپورت در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا شب مقابل موناکو در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت:

توضیح دادن درباره احساس مان دشوار است چون زمانی که با توپ لیگ قهرمانان و آرم این رقابت ها روی پیراهن مان تمرین کردیم هیجان زده بودیم. تقریبا مقابل 90 هزار نفر در ومبلی بازی خواهیم کرد. نمی توانم احساس مان موقع حضور در تونل ورزشگاه و ورود به زمین را تصور کنم. قطعا لحظه احساسی خوبی بود.

با همان شیوه همیشگی خودمان را برای این بازی آماده می کنیم. سه ساعت و نیم قبل بازی به ورزشگاه می رویم. باید بازی خودمان را بکنیم و موناکو را شکست دهیم. به خودمان و شیوه بازی مان اعتماد داریم. باید خودمان را به این بازی ها و ورزشگاه جدید تطبیق دهیم و به دنبال پیدا کردن بهانه نباشیم. برای تیمی مثل ما که سعی می کند از عقب بازیسازی کند بازی در زمین بزرگ نکته مثبتی است. زمین ومبلی از وایت هارت لین بزرگ تر است اما ما نگران شرایط جسمانی مان نیستیم.

2031