فردیناند فاتح لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را پیش بینی کرد

فردیناند فاتح لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را پیش بینی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید، منچسترسیتی، چلسی و پاریسن ژرمن چهار باشگاه حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. حالا ریو فردیناند مدافع اسبق  منچستریونایتد بخت اصلی قهرمانی را از نظر خود معرفی کرده است.

به گزارش فوتبالی، فردیناند معتقد است که پی اس جی امسال فاتح لیگ قهرمانان اروپا  خواهد شد. وی در کانال یوتیوب خود گفت:" فکر می کنم که پاریسن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود."

ریو فردیناند در مورد دلیل انتخابش هم توضیح داد و گفت:" آنها تجربه فصل گذشته و دو مهاجم خوب را دارند و می دانند که در پایان فصل چطور بازی کنند. نیمار و امباپه در کنار هم بازی کرده اند و به خوبی همدیگر را می شناسند. پوچتینو پس از چندین سال بوی گل رز را استشمام می کند. فکر نمی کنم که برایشان قهرمان نشدن در لیگ مهم باشد. اگر لیگ قهرمانان اروپا را ببرند یعنی بالاتر از همه هستند و به همین خاطر است که به اروپا اهمیت می دهند. البته فراموش نکنیم که پوچتینو در میانه فصل آمده و نمی توان به خاطر کل فصل در لیگ فرانسه در مورد او قضاوت کرد. "

پی اس جی در ابتدا باید در نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی برود اما پس از حذف بارسلونا و بایرن، فردیناند معتقد است که شانس تیم پوچتینو بیشتر است و افزود:" اگر پوچتینو بتواند چمپیونزلیگ را ببرد، مجسمه اش را در پاریس می سازند."

4125