پوچتینو: بارسلونا یک الگوی خوب برای تاتنهام است

پوچتینو: بارسلونا یک الگوی خوب برای تاتنهام است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرژانتینی تاتنهام اذعان کرده رویای این باشگاه این است که همانند بارسلونا تیمی متشکل از بازیکنان آکادمی خود بسازد.

به گزارش وبسایت نود، مائوریسیو پوچتینو در آستانه بازی حساس روز شنبه تیمش مقابل لیورپول در هفته سوم لیگ برتر بار دیگر تاکید کرد این تیم توان رقابت با تیم های ثروتمند لیگ برتر انگلیس را ندارد اما امیدوار است که بتوانند راه بارسلونا را در پیش بگیرند.

پوچتینو به نقل از ESPN در کنفرانس خبری روز جمعه خودش به خبرنگاران گفت:

خیلی مهم است راهی که شروع کردیم را ادامه دهیم تنها به زمان داریم. بهترین مثال در این مورد بارسلونا است. آن ها بازیکنان بسیار خوبی در تیم شان دارند که محصول لاماسیا هستند و جزو بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شوند. بارسا الگوی خوبی برای ما است.

شاید البته کارمان خیلی سخت باشد چون ما فلسفه و شیوه کاری خودمان را داریم اما همچنان به جوانان مان باور خواهیم داشت. تاتنهام با دیگر باشگاه های انگلیسی متفاوت است و باید به بازیکنانی که در آکادمی دارد فرصت دهد.

جوانان خوبی مثل هری وینکس، مارکوس ادوارد، کمرون کارتر، لوک آموس، کازایا استرلینگ و ویلیام میلر دارم. چرا باور نداشته باشیم که یک روز با حضور آن ها در ترکیب تیم اول می توانیم به موفقیت برسیم؟ این رویای ما است. البته همیشه به باتجربه ها در ترکیب تیم نیاز است. باشگاه امکانات فوق العاده ای دارد و شاید تا دو سال دیگر به ورزشگاه جدیدی برویم. همه بابت آینده باشگاه هیجان زده هستیم.

سرمربی تاتنهام همچنین درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان گفت:

همه هیجان زده هستیم چون این نخستین فرصت من به عنوان مربی در لیگ قهرمانان است. حضور در این جام برای من و بازیکنان هیجان انگیز است. خیلی از بازیکنان برای نخستین بار در این جام بازی می کنند.  بازی در ومبلی یک اتفاق هیجان انگیز دیگر است. بازی در مقابل 90 هزار نفر لحظه بزرگی برای هواداران، من و باشگاه تاتنهام خواهد بود.

2031