مبلغ هنگفت درخواستی پاری سن ژرمن از رئال مادرید برای امباپه

مبلغ هنگفت درخواستی پاری سن ژرمن از رئال مادرید برای امباپه

پایگاه خبری فوتبالی – پاری سن ژرمن درخواست هنگفتی از رئال مادرید برای صدور اجازه خروج امباپه در این تابستان داشته است.

به گزارش فوتبالی، امباپه می‌خواهد که هرچه زودتر به رئال مادرید بپیوندد و قبل از شروع فصل جدید پی اس جی را ترک کند اما باشگاه فرانسوی در تلاش است تا او را متقاعد کند که یک فصل دیگر منتظر بماند و بعد در تابستان اینده به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد. این تغییر موضع پاری سن ژرمن پس از پیشنهاد هنگفت 259 میلیون پوندی الهلال برای امباپه اتفاق افتاد. این باور وجود دارد که امباپه پیشنهاد تیم سعودی را رد کرده است و میلی به پیوستن به لیگ عربستان ندارد. 

به نقل از رسانه اسپانیایی مارکا، پاری سن ژرمن به رئال مادرید اطلاع داده است که اگر می‌‌خواهد در این تابستان امباپه را جذب کند، باید حدود 250 میلیون یورو برای او هزینه کند. رئال مادرید علاقه ای به پرداخت این میزان پول را ندارد و سعی دارد تا با مذاکره با باشگاه فرانسوی این مبلغ را کاهش دهد. امباپه کم‌تر از یکسال دیگر با پی س جی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در صورت شکست مذاکرات، ترجیح می‌دهد که تا تابستان آینده صبر کند و سپس به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد.

پیشنهاد تیم الهلال به اهرم فشار پی اس جی بر روی رئال مادرید تبدیل شده است و حالا باید دید با این اوصاف داستان طولانی امباپه و رئال به کجا خواهد رسید.

2102