ستاره‌های باتجربه منچسترسیتی تصمیمی برای جدایی از تیمشان ندارند

ستاره‌های باتجربه منچسترسیتی تصمیمی برای جدایی از تیمشان ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که کایل واکر و کوین دی بروینه تصمیم ندارند در تابستان منچسترسیتی را ترک کنند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در چند فصل اخیر یکی از موفق‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس بوده است. یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های این تیم، کیفیت بالا و حفظ ثبات بازیکنان این تیم است. مدیریت باشگاه به خوبی توانست در این چند سال اسکوادی مدعی و قدرتمند در اختیار پپ گواردیولا قرار دهد.

کایل واکر و کوین دی بروینه، دو بازیکنی هستند که نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های آبی‌های شهر منچستر داشتند. هر دو بازیکن در سطح بالایی قرار دارند و جزو بهترین‌های پست خودشان در جهان هستند. اما این دو بازیکن از مرز 30 سالگی عبور کردند و به نظر می‌رسد که کم‌کم مدیران منچسترسیتی باید به فکر جذب جانشینانی برای این دو بازیکن باشند.

کایل واکر تابستان گذشته در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار داشت و نزدیک بود تا یک بار دیگر با هری کین هم‌تیمی شود، اما در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را با منچسترسیتی تمدید کند و به دورانش در شهر منچستر ادامه دهد. با جدایی ایلکای گوندوغان او تبدیل به کاپیتان اول منچسترسیتی شد.

کوین دی بروینه نیز یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود توجه باشگاه‌های عربستانی را به خود جلب کرده و جزو اهداف بلندپروازانه ابرپروژه تیم‌های عربستانی است. گزارش‌ها حاکی از آن بود که احتمال پیوستن ستاره بلژیکی به لیگ عربستان زیاد است.

به نقل از رسانه میرر، این دو بازیکن تصمیمی مبنی بر جدایی از منچسترسیتی ندارند و می‌خواهند حداقل یک فصل دیگر در این تیم بمانند.

1428