کامنت اینستاگرامی رونالدو برای پست خداحافظی کروس

کامنت اینستاگرامی رونالدو برای پست خداحافظی کروس

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که کروس یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد، واکنش های مختلف و زیادی نسبت به این تصمیم کروس از سوی افراد مختلف به اشتراک گذاشته شد. یکی از چهره های سرشناسی که برای پست اینستاگرامی تونی کروس کامنت گذاشت، کریستیانو رونالدو بود.

رونالدو در رئال مادرید بین سال های 2014 تا 2018 با تونی کروس هم‌تیمی بود و آن ها در کنار هم سه بار پیاپی بین سال های 2016 تا 2018 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.

کریس رونالدو با انتشار یک کامنت اینستاگرامی برای تونی کروس نوشت:" متشکرم برای همه چیز، تونی! چه افتخاری بود که با تو هم‌بازی بودم. تمام بهترین ها را برای آینده برای تو آرزو می کنم."

تونی کروس در سی و چهار سالگی تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته است و این در حالی است که کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان در حال بازی کردن است و عملکرد خوبی هم در النصر عربستان دارد.

رقابت های یورو 2024 آخرین تجربه فوتبالی تونی کروس به عنوان بازیکن خواهد بود.

1470