نوید مالکان آرسنال برای تلاش جهت تقویت تیم میکل آرتتا

نوید مالکان آرسنال برای تلاش جهت تقویت تیم میکل آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی – جاش کرونکه، عضو هیئت مدیره آرسنال، به طرفداران این تیم وعده داده است که این باشگاه پس از ناکامی دوباره در پایان دادن به دوری 20 ساله در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، به حرکت رو به جلوی خود ادمه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، چالش قهرمانی توپچی‌ها برای دومین فصل پیاپی با شکست مواجه شد، در حالی که این تیم تا آخرین روز لیگ، چشم به لغزش منچستر سیتی برای رسیدن به جام قهرمانی دوخته بود، اتفاقی که هیچگاه رخ نداد. این دومین سال متوالی است که شاگردان میکل آرتتا، کورس قهرمانی لیگ را به پپ گواردیولا و تیمش می‌بازند. علی رغم این موضوع، می‌توان به وضوح پیشرفت تیم آرسنال را مشاهده کرد، پیشرفتی که باعث شد تا توپچی‌ها فصل را با 89 امتیاز به پایان برسانند، مجموع امتیازی که در تاریخ این باشگاه، تنها از امتیازات این تیم در فصل 04-2003 که 90 امتیاز بوده، کم‌تر بوده است. 

کروئنکه، به طرفداران این تیم وعده داده است که مدیران این تیم، برای تقویت هرچه بیشتر ترکیب توپچی‌ها در تابستان پیش رو تلاش خواهند کرد تا شانس آرسنال برای کسب جام در فصل آینده بیشتر شود:" در حالی که بدون شک از پیشرفت حاصله مفتخریم، می‌خواهم تا این موضوع را شفاف سازی کنم که هیچکس در باشگاه بیکار نخواهد ماند. ما همه در پشت صحنه تلاش می‌کنیم تا رو به جلو حرکت کنیم. چیزهای زیادی است که می‌خواهیم به دست بیاوریم، جه در خانه و چه در اروپا و همچنین در تلاشیم تا داستان‌ها و فصل های جدیدی را به برگ های پرافتخار تاریخ آرسنال اضافه کنیم."

2102