رسمی؛ تونی کروس بعد از یورو از فوتبال بازنشسته می‌شود

رسمی؛ تونی کروس بعد از یورو از فوتبال بازنشسته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که بعد از یورو 2024 از فوتبال بازنشسته خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، با وجود اخباری که در مورد تمدید احتمالی قرارداد کروس مطرح شده بود، شماره هشت رئال مادرید تصمیم گرفت که به دوران فوتبالش در این تیم و همچنین به کل دوران فوتبالش خاتمه ببخشد.

بدین ترتیب کروس پس از دو بازی آینده رئال مادرید مقابل بتیس و دورتموند دیگر پیراهن این تیم را به تن نمی کند و در روز شنبه برای آخرین بار در ورزشگاه برنابئو بازی خواهد کرد.

کروس که پس از سه سال به تیم ملی آلمان برگشته، در یورو 2024 در تیم ملی کشورش حضور پیدا خواهد کرد و بعد از آن فوتبال را ترک می کند. وی در بیانیه خود نوشته است که همان طور که همیشه اعلام کرده، رئال مادرید آخرین مقصد باشگاهی دوران فوتبالش خواهد بود. 

کروس در بیانیه خود نوشته است:" در روز 17 ژولای سال 2014 ، در رئال مادرید معارفه شدم و در آن روز زندگی ام به عنوان یک فوتبالیست و مهمتر از آن یک انسان، تغییر کرد. این آغاز تازه ای برای من در بزرگ ترین باشگاه فوتبال دنیا بود. پس از ده سال با پایان فصل، آن زندگی برای من به اتمام خواهد رسید. هرگز این دهه بسیار موفق را از یاد نخواهم برد. به صورت ویژه ای از فلورنتینو پرز، باشگاه رئال مادرید و همه افرادی تشکر می کنم که با قلبی گشوده از من حمایت کردند. از رئالی های عزیز نیز به خاطر محبت و حمایت تا آخرین لحظه سپاسگزاری می کنم. تصمیم من به این معنی است که دوران فوتبالم پس از یورو به اتمام خواهد رسید. رئال مادرید آخرین باشگاه من خواهد بود. خوشحال و مفتخر هستم که زمان مناسب را برای اعلام این تصمیم، پیدا کردم. همیشه می خواستم که دوران فوتبالم را در اوج به پایان برسانم. حالا تمام تمرکزم روی کسب پانزدهمین قهرمانی اروپایی در رئال مادرید خواهد بود."

4125